ف گلپایگانی

عکس دسته جمعی برای تست اینترنتی در پاستور

پاسخ به طرح چند پرسش درباره اینترنت و سکوهای خارجی، تخفیف ۳۲ قلم‌کالا از امروز تا پایان ماه رمضان و تصمیم دولت برای یارانه ها، شرایط تخفیف برای مشترگان گازی و افتتاح طرح‌های ریز و درشت در ایام دهه فجر از مهمترین سوژه‌های خبری این هفته حیاط دولت بود.
کد خبر : 1566
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
عکس دسته جمعی برای تست اینترنتی در پاستور

به گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا ، نشست روز چهارشنبه حیاط دولت در دومین هفته از ماه بهمن به رسم همیشگی در حالی برگزار شد که دوسوم پاستورنشینان یکی پس از دیگری در جمع خبرنگاران حوزه دولت حاضر شدند و به سوالات مختلف آنها پاسخ دادند؛ چهارشنبه‌ای که بیشترین پرسش‌های خبرنگاران در زمینه‌های مختلفی نظیر یارانه نقدی یا کالابرگ یارانه‌ای، موضوعات هسته‌ای، اینترنت و سایر موارد اختصاص داشت.

آنچه در ادامه می‌آید، گزیده مهم‌ترین خبرهایی است که در گفت‌وگو با «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «عیسی زارع پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، «جواد اوجی» وزیر نفت، «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «احمد وحیدی» وزیرکشور، «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی، «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور، «سیداحسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، «سید جواد ساداتی‌نژاد» وزیر کشاورزی، و «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت با خبرنگاران حوزه دولت مطرح شد.

سفر رئیس جمهور به شهرری

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور از گشایش طرح‌های مختلف در چهار هزار سرفصل خبر داد که در مجموع برای آنها ۲۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و ۸.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی صورت گرفته است. بوشهر، خوزستان و اصفهان بیشترین سهم را در این پروژه ها دارند.

همچنین آیت الله رئیسی رئیس جمهور فردا- پنجشنبه به شهرستان ری می رود که در این برنامه رئیس جمهور علاوه بر دیدار با اقشار مختلف مردم، ملاقات ها و برنامه های کاری و اجرایی خواهد داشت.

بیش از ۲۰ هزار چادر برای زلزله زدگان خوی برپا شد

احمد وحیدی وزیر کشور با ارایه آماری از امدادرسانی به زلزله زدگان شهرستان خوی در آذربایجان غربی گفت: بیش از ۲۰ هزار چادر و ۴۵ کمپ اسکان برای ساماندهی زلزله زدگان ایجاد شده است.

حجم زیادی از کمک رسانی در این حادثه شکل گرفت و همه وارد صحنه شدند.

کدام مشترکان گاز تخفیف می گیرند

جواد اوجی وزیرنفت اعلام کرد که حدود ۶۰ درصد از مشترکان گاز در هفته های اخیر هیچگونه افزایش قیمتی نداشتند و ۷۰ درصد تخفیف برای مشترکانی اعمال خواهد شد که طبق سقف تعیین شده در جداول ۵ اقلیم آب و هوایی برای سه ماه زمستان گاز مصرف کنند.

مشترکانی که خارج از الگوی مصرف گاز استفاده کنند باید به صورت غیر یارانه‌ای پرداخت کنند.

طرح فجر تا فطر

سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر کشاورزی گفت: از امروز طرح «فجر تا فطر» با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر کشور اجرا می شود. در این طرح ۳۴ قلم کالا که جزو کالاهای اساسی و مصرفی مردم است، با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصد عرضه می شود تا بازار مصرف در ایام عید و ماه مبارک رمضان با آرامش و قیمت های متعادل همراه باشد.

جزئیات تردد خودروها در مناطق آزاد

سید رضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد موضوع خودروها گفت: در زمینه خودرو طرحی در دولت بررسی و نهایی شده است که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

براساس این طرح، خودروهایی که در مناطق آزاد تردد می‌کنند با شرایطی که هفته آینده به دقت اعلام خواهم کرد این مجوز را خواهند داشت که شماره‌گذاری شوند و در کل کشور مورد استفاده قرار بگیرند که می تواند کمکی باشد برای افزایش عرضه در بازار باشد.

انتشار نسخه جدید پیام رسان ایتا/ تست رایگان در پاستور

عیسی زارع‌پور روز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به ضعیف بودن تماس تصویری در پیام رسان داخلی از همه خبرنگاران خواست تا تست تماس تصویری در یکی از پیامرسان های داخلی در حضورشان انجام شود. پس یک عکس دسته جمعی برای من بفرستید. این عکس توسط یکی از خبرنگاران ارسال شد.

ما از فعالیت هر سکوی خارجی در ایران استقبال می‌کنیم مشروط بر اینکه حداقل به قواعد خودشان پایبند باشند.

به تازگی مرکز ملی فضای مجازی با شرکت متا که مالک شبکه های اجتماعی اینستاگرام و واتساپ است، مکاتبه کرده است که در این زمینه مذاکره کنند.

مصوبه فیلتر شدن اینستاگرام و تلگرام ارتباطی به وزارت ارتباطات یا حتی دولت ندارد؛ این تصمیمی است که در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با حضور سران سه قوه گرفته شده است.

به زودی نسخه جدید پیام رسان ایتا که بعد از روبیکا بیشترین اقبال را داشته است، منتشر می شود و در نسخه جدید آن امکان تماس تصویری وجود دارد.

پیام‌رسان های بله با مشارکت سروش‌پلاس، آیگپ و روبیکا به تماس تصویری مجهز شده‌اند.

پرداخت وام‌های خرد از هفته آینده

سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد درباره مصوبه مولدسازی دارایی های دولت در شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا توضیح داد: در کشور ده‌ها هزار پروژه نیمه تمام وجود دارد که می توان آنها را با تزریق منابع زنده کرد.

سه قوه در این مسیر فعال هستند و اساساً در این مسیر تحولی رو به پیشرفت و برای آینده سرمایه گذاری و پروژه های عمرانی استان ها هیچ عقب نشینی صورت نخواهد گرفت.

اگر ایرادات فنی و تخصصی وجود داشته باشد، شورای عالی هماهنگی سران سه قوه آن در مصوبه جدید خود در قالب اصلاحیه لحاظ خواهد کرد و تصمیم گیری ها در شفاف ترین حال ممکن اطلاع رسانی خواهد شد.

هیچ سوالی از رئیس جمهور در دستور کار مجلس نیست

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور اعلام کرد که هیچ سوالی از رئیس جمهور در دستور کار مجلس نیست و امروز خبری در برخی روزنامه‌ها درباره اختلاف مجلس و دولت و طرح سوال از رییس جمهور منتشر شده که هیچ مبنا و اساسی ندارد و باعث شگفتی است.

وزارت دفاع به سرعت حمله به کارگاهی در اصفهان را دفع کرد

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنش به حمله پهپادی به یکی از کارگاه‌های وزارت دفاع در اصفهان گفت: وزارت دفاع خیلی زود و بهنگام این موضوع را گزارش داد. این حمله را سریع دفع کردند و این اقدام ناموفق بود؛ خود آمریکایی‌ها هم به آن اشاره کردند.

یک خط تولید پایلوت تولید ایزوتوپ‌های پایدار که یکی از موارد موازی و جایگزین فرآیندهای فعلی برای تولید رادیو دارو در بخش سرطان و درمان تیرویید است، به زودی راه اندازی می شود.

بیش از ۱۴۰ مهمان خارجی در جشنواره فیلم فجر

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد و اسلامی گفت: برای جشنواره فیلم فجر که از امروز آغاز می شود بیش از ۱۴۰ مهمان خارجی از شخصیت های برجسته سینمایی دنیا خواهیم داشت و برای این دوره از ۷۰ کشور آثاری ارسال شده بود که تعدادی به مرحله داوری رسیده است.

همچنین نمایشگاه فناوری های نوین در حوزه تولید محتوا و بازی های رایانه ای از ۱۶ تا ۱۹ بهمن در مصلی تهران برگزار می شود. اظهار نظر یکی از فعالان سیاسی درباره هنرمندان که در فضای مجازی پخش شده است، بر اساس بررسی ها مشخص شد که فایل منتشره، تقطیع شده است؛ من گفتم یک پیکیری قضایی و حقوقی شود که مساله روشن شود؛ گوینده نیز عذرخواهی کرد و توضیحاتی که ارایه کرد، مقبول جامعه هنری واقع شد.

تخفیف ۳۲ قلم‌کالا از امروز تا پایان ماه رمضان

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت درباره ۳۲ قلم کالای مورد نیاز روزمره مردم که از امروز تا پایان ماه رمضان با قیمت تخفیفی توزیع می‌شود گفت این کالاها فقط مخصوص یک شرکت نیست ‌ و به موازات این طرح ها، قانون کالابرگ الکترونیکی نیز در سه استان قزوین، گیلان و مرکزی اجرا می شود.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار