فرهاد دادبخش

کشتی آزاد جام یاشاردوغو؛ یزدانی برنزی شد

کشتی‌گیر وزن ۷۰ کیلوگرم کشورمان در تورنمنت بین‌المللی یاشاردوغوی ترکیه به مدال برنز رسید.
کد خبر : 15288
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
کشتی آزاد جام یاشاردوغو؛ یزدانی برنزی شد

به گزارش کاتنا و به نقل از  ایرنا، رقابت‌های رده‌بندی و فینال پنج وزن دوم کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از عصر امروز در شهر آنتالیا در حال برگزاری است.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دور اول با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل محمدعلی عموزاد دیگر نماینده کشورمان به پیروزی دست یافت. او در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر ادوارد شیتس از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل انس اوشلو از ترکیه به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۵ مغلوب تولگا تومور اوچیر از مغولستان شد و به دیدار رده بندی رفت. با شکست یزدانی، عموزاد از دور رقابت ها کنار رفت. امیرمحمد یزدانی در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۱۱ بر ۲ مقابل بشیر خانیف از جمهوری آذربایجان به برتری دست یافت و به مدال برنز رسید.

رضا اطری نماینده ایران در وزن ۶۱ کیلوگرم، در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۱ و ضربه فنی وینچنزو پیرودو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر صفر از سد سابان کیزیلت از ترکیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. اطری در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ استیون لارکینگ از آمریکا را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر مقابل اونو از ژاپن مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت. اطری در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۴ مغلوب تایربک ژوماشبک اولو از قرقیزستان شد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

رضا مومنی، دیگر نماینده ایران در وزن ۶۱ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل داورن امیرخان از قزاقستان به پیروزی رسید. او در دوربعد با نتیجه ۸ بر ۴ زانابازار زاندانبود از مغولستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. مومنی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل ماسانوسوکه اونو از ژاپن مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت. مومنی در این گروه با نتیجه ۶ بر یک مغلوب تایربک ژوماشبک اولو از قرقیزستان شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار