ف گلپایگانی

اجرای نمایش مجلس پنبه‌زنی در تالار آوینی قم آغاز شد

اجرای نمایش مجلس پنبه‌زنی کاری از "گروه تئاتر امروز" در تالار آوینی شهر قم آغاز شد.
کد خبر : 15261
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۰۴
اجرای نمایش مجلس پنبه‌زنی در تالار آوینی قم آغاز شد

کارگردان نمایش مجلس پنبه‌زنی درباره ژانر اثر گفت: این نمایشنامه کمدی اجتماعی متفاوت است که با جوانان صحبت می‌کند و در بخشی از نمایش با خبرنگاران و اهالی رسانه طرف خواهیم بود.

سید محمد حسینی درمورد روایت این نمایش عنوان کرد: قصه این نمایش برگرفته از وقایع ۲۰۰ سال گذشته تاکنون که اتفاقات اجتماعی مهم در آن اتفاق افتاده‌است، شامل می‌شود.

وی ادامه داد: در ابتدا قرار بود با گروه حرفه‌ای کار کنم، اما خروجی نیروهای انجمن هنرهای نمایش قم در طول دوره‌های گذشته را دیدم و با توجه به نیاز نیروهای جدید در تئاتر از این گروه استفاده کردم.

وی درباره جوایز و افتخارات نمایش اظهار کرد: این نمایش در جشنواره استانی تئاتر قم شرکت کرد و جزو هشت کار منتخب بود که نمایش اول برگزیده بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر قم، جایزه اول کارگردانی، جایزه دوم نویسندگی و جایزه اولی و دومی بازیگر مرد را از آن خود کرد.

وی درباره عوامل توضیح داد: بازیگران این نمایشنامه مرتضی ایجادی، زینب بشکار، مهدی شیر آهنگری، علی اکبری تابانی، عماد فرجی، یزدان نادری، پارسا قلی زاده، فاطمه میعادی، مائده دورقی، ثنا میراحمدی، ترانه صادقی، آناهیتا زمانی و سید محمد حسینی هستند.

حسینی ادامه داد: نویسنده نمایش مرتضی مرتضوی‌راد، مشاور کارگردان علی فرحناک، دستیار و طراح نور مهدی منصوری، طراح لباس یاسمن ولی، آهنگساز علی مثقالی، طراح پوستر مرتضی فرحناک، مدیریت رسانه هانی احمدزاده و منشی صحنه زینب بشکار است.

وی درباره زمان اجرا اظهار داشت: این نمایش با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از جمعه ۱۸ اسفند ساعت ۲۰ در تالار شهید آوینی به آدرس بلوار جمهوری، نبش کوچه ۲۸، مجتمع شهید آوینی اجرای خود را آغاز کرد و تا آخر اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار