فرهاد دادبخش

اوسمار: بیشتر از ۴ گل می‌توانستیم بزنیم

سرمربی پرسپولیس پس از برد پرگل این تیم برابر فولاد به تمجید از شاگردانش و هواداران پرداخت.
کد خبر : 15213
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
اوسمار: بیشتر از ۴ گل می‌توانستیم بزنیم

به گزارش کاتنا و به نقل از ایسنا، اوسمار ویرا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی این تیم برابر فولاد در هفته نوزدهم لیگ برتر در نشست خبری گفت: بازی سختی را در پیش داشتیم، دو بار در جریان بازی عقب افتادیم اما بازیکنانم عالی بازی کردند. البته شانس‌های زیادی داشتیم که بیش از چهار گل بزنیم.

وی افزود: می‌دانستیم فولاد از ضربات ایستگاهی استفاده می‌کند و ۲ مرتبه روی این ضربات گل خوردیم. با این حال با کمک هواداران توانستیم به بازی برگردیم و بازی خوبی را انجام بدهیم و این یک تجربه خوب برای ما شد. می‌خواستم از بازیکنانم تشکر کنم چون تمرکزشان را از بین دو نیمه که با هم بودیم حفظ کردند و در نیمه دوم کارهایی که برنامه‌ریزی کرده بودیم، انجام دادند

سرمربی برزیلی پرسپولیس در ادامه با تشکر از هوادارن پرسپولیس، تصریح کرد: از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم، حتی در روزی که هوا سرد بود به ورزشگاه آمدند و زمانی که از فولاد عقب بودیم ما را رها نکردند. این قدرتی که هواداران به ما می‌دهند، پرسپولیس را همیشه قوی‌تر از قبل می‌کند و به ما انرژی می‌دهد.

اوسمار درباره جذب مهاجم جدید هم یادآور شد: صحبتی هست که داخل باشگاه است و دوست ندارم حرف‌هایی که بین من و درویش انجام می‌شود، با بیرون در میان بگذارم.

وی درباره محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان در دربی هم اذعان کرد: الان می خواهم درباره بازی با فولاد صحبت کنم و بازی را برده‌ایم و خوشحالم و باید جشن بگیریم. فردا روز دیگری است و و آن موقع می‌توانیم درباره بازی با استقلال هم حرف بزنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره رضایت هواداران این تیم از عملکرد وی و شعار پرسپولیس برزیلیته روی سکوها پس از سال‌ها گفت: من می‌توانم خودم را جای هواداران بگذارم. اگر من از روی سکوها بازی را می‌دیدم مطمئناً از طرز بازی خوشحال می‌شدم. این لقب‌ها مسئولیت ما را بیشتر می‌کند. وقتی سه دهه قبل که می‌گویید این لقب را می‌دادند و حالا دوباره این اتفاق افتاده است، مسئولیت ما را بیشتر خواهد کرد.

وی افزود: هر بازی سعی می‌کنیم تیم‌مان را بهتر کنیم و بازی زیبا را به تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند و کسانی که از تلویزیون بازی را تماشا می‌کنند، تقدیم کنیم.

اوسمار درباره شایعاتی که درباره تغییر زمان دربی به گوش می‌رسد هم اظهار داشت: همانطور که دیروز هم اشاره کردم این تصمیم‌ باید زودتر گرفته شود، چون به ضرر هر دو تیم خواهد شد. ناهماهنگی‌ها در نهایت به ضرر فوتبال تمام می‌شود.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی تهاجمی این تیم با حضور او، تاکید کرد: پس از از بازی با ذوب‌آهن اصفهان گفتیم که شانس‌های زیادی برای گل زدن داشتیم و گفتم باید بیشتر کار کنیم تا گل بزنیم. ما امروز چهار گل زدیم و بیشتر می‌توانستیم به گل برسیم ولی مهم‌تر این است که شانس گل به فولاد در جریان بازی ندادیم. البته یک شانس در اواخر نیمه نخست به پریرا دادیم و می‌توانستند سه بر یک جلو بیفتند که اجازه این کار را به آنها برای زدن گل ندادیم.

وی درباره سرمربی سابق پرسپولیس هم گفت:  چیزهای زیادی از یحیی گل‌محمدی یاد گرفتم و او برای من یک معلم بود. هنگامی که در تعطیلات به برزیل بازگشته بودم، گل‌محمدی از من خواست که برگردم و کنار پرسپولیس باشم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار