مهدیه بحرالعلوم

در حوزه پهپادی جز سه کشور برتر دنیا هستیم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی ایران در همه بخش‌ها به تراز بالایی رسیده و در حوزه پهپاد جز سه کشور برتر دنیاست.
کد خبر : 15177
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
در حوزه پهپادی جز سه کشور برتر دنیا هستیم

به گزارش کاتنا و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دانش آموزان سمپاد سراسر کشور همراه با سردار حاجی‌زاده از پایگاه پهپادی هوافضای سپاه پاسداران در موقعیت حضرت علی اکبر (ع) بازدید کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در این بازدید اظهار داشت: سفر اردو‌های راهیان پیشرفت و راهیان نور با سفر‌های دیگر تفاوت دارد؛ شما دانش آموزان سمپاد به مناطق جنگی، مناطقی که هشت سال عزیزان ما در دوران دفاع مقدس جانانه دفاع کردند و ذره‌ای از خاک جمهوری اسلامی ایران جدا نشد، سفر کرده‌اید؛ یک طرف جنگ هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران با توکل بر خدا بود و در طرف دیگر صدام با کمک آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشور‌های اروپایی و عربی بود.

سردار حاجی‌زاده در ادامه سخنان خود گفت: امروز جنگ علاوه بر حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی روش جدیدی دارد. این روش جدید، جنگ رسانه است؛ محیط جنگ رسانه مشخص نیست. نمی‌توانیم بگوییم محیط آن خوزستان است یا تهران، فضای آن ذهن‌ها و مغز‌ها است؛ این جنگ باور‌ها را جا به جا می‌کند. شما دانش آموزان و جوانان باید نسبت به جنگ و روش‌های آنها کاملاً مسلط باشید چراکه فضای مجازی و رسانه از حوزه‌های این جنگ است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران همچنین گفت: دشمنان در زمین نتوانستند حریف ملت ایران بشوند، محیط جنگ را تغییر داده اند و می‌خواهند روی ذهن‌ها کار کنند و دهه هشتادی و هفتادی‌ها در این فضا باید دشمن را شکست بدهند.

سردار حاجی زاده افزود: در حوزه نظامی کشور واکسینه و بیمه شده و اگر این پایگاه پهپادی که امروز از آن بازید کردید در دوران دفاع مقدس بود، جنگ به هشت سال نمی‌کشید، بلکه در دو سال تمام می‌شد.

به گفته فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، جمهوری اسلامی ایران در همه بخش‌ها به تراز بالایی رسیده و در حوزه پهپاد جز سه کشور برتر دنیاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار