مهدی آل کثیر

رییس پارک علم و فناوری استان خبر داد ؛ برگزاری رویداد استارت آپ دمو در حوزه فناوری های نوین صنعت در لرستان

رییس پارک علم و فناوری لرستان گفت : رویداد استارت آپ دمو در حوزه فناوری های نوین در صنعت در استان برگزار شد.
کد خبر : 15052
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۰۴

به گزارش کاتنا ، امین طاهری گراوند در آیین برگزاری رویداد استارت آپ دمو در حوزه فناوری های نوین در صنعت که در محل پارک علم و فناوری لرستان برگزار شد ، اظهار داشت : این رویداد، اولین رویداد استارتاپ دمو در حوزه فناوری های نوین در صنعت استان است که با همکاری این پارک، شرکت شهرکهای صنعتی، دفتر فن بازار منطقه ای و صندوق پژوهش و فناوری استان برگزار شد.
وی افزود: در این رویداد از ۲۵ طرح فناوری ارسالی به دبیرخانه تعداد ۱۱ طرح در مرحله اول داوری به رویداد نهایی راه یافتند.
رییس پارک علم و فناوری لرستان ادامه داد: درنهایت 3 طرح منتخب این رویداد شدند و 6 طرح اول به منظور جذب سرمایه و حمایت های مالی جهت تجاری سازی محصولات فناورانه خود به سرمایه گذاران و نهادهای سرمایه گذاری معرفی خواهند شد.
طاهری گراوند بیان داشت: فناوری، پایه توسعه اقتصاد یک کشور است و چشم انداز عبور کشور از اقتصاد مبتنی بر نفت از همین خلاقیت و نوآوری های ملموس و به ظاهر کوچک آغاز می شود.
وی برگزاری رویدادهای مختلف که منجر به جسارت بیان و به اشتراک گذاشتن ایده ها از سوی افراد صاحب ایده می شود را یکی از راهکارهای مهم توسعه و ترویج فرهنگ نوآوری و فناوری در جامعه برشمرد.
رییس پارک علم و فناوری لرستان برگزاری این نوع رویدادها را فرصتی مغتنم برای ایجاد ارتباط بین فناوران و شرکت های بزرگ در راستای همکاری‌های مشترک و انتقال فناوری دانست.
فرزاد محمدی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان نیز در این آیین گفت: یکی از خلا‌های فضای نوآوری و استارتاپی کشور، نبود فرصت‌ها و بسترهای جذب سرمایه است که رویدادهای استارتاپ دمو تلاش دارد این زمینه را از یک طرف برای سرمایه‌پذیری شرکت‌های نوپا و از سوی دیگر برای سرمایه‌گذاران فراهم کند.
وی بیان کرد: در این رویداد کارآفرینان و شرکت‌ها، ایده خود را برای سرمایه‌گذاران ارائه خواهند کرد و سرمایه‌گذاران پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، میزان فروش و غیره به ارزیابی طرح ها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آنها اعلام تمایل خواهند کرد. در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط دفتر فن بازار منطقه‌ای به تولیت شرکت شهرک‌های صنعتی ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار