عضو کمیته فنی هیئت تکواندو استان قم عنوان کرد:

سیدمحمد سیدابراهیمی

احیا لیگ استانی تکواندو در آقایان و بانوان بعد از 12 سال

عضو کمیته فنی هیئت تکواندو استان با بیان اینکه لیگ استانی تکواندو در آقایان و بانوان بعد از 12 سال احیا شد، گفت: حضور تیمهای قدرتمند البرز، اراک و کاشان سطح مسابقات را بسیار افزایش داده بودند.
کد خبر : 14924
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
احیا لیگ استانی تکواندو در آقایان و بانوان بعد از 12 سال

به گزارش کاتنا؛ عضو کمیته فنی هیئت تکواندو استان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه لیگ تکواندو استان بعد از حدود 12 سال با مدیریت جدید و اعضای کمیته فنی جدید در بخش های آقایان و بانوان برگزار شد، گفت: برگزاری این لیگ و حضور استعداهای مختلف تاثیری مستقیم بر رقابتهای جذاب و نفس گیر داشت تا برترین ها در لیگ های ملی نیز خودی نشان دهند.

محمدرضا حیدری با اشاره به اینکه اگر بازیکنی میدان های مختلفی را تجربه کند می تواند به سکو های مختلف قهرمانی نیز نزدیک بشود، افزود: احیا کردن لیگ استان بعد از حدود 12 سال کار بسیار با ارزشی بود که توسط رئیس هیئت تکواندو و اعضای کمیته فنی هیئت انجام شد.

وی با تاکید بر درگیر شدن مربیان استان و بالا بردن سطح بازیکنان در این رقابتها نیز ادامه داد: این مسئله نیز بسیار مهم است؛ زیرا فرآیند برگزاری لیگ و در کوران مسابقات بودن هوگوپوشان برای پیشرفت سطح فنی استان موثر است.

قهرمان و عضو سابق تیم ملی تکواندو با بیان اینکه اتفاق ویژه مسابقات حضور تیم های خارج از استان در رقابتها بود، گفت: تیمهای قدرتمند البرز، اراک و کاشان سطح مسابقات را بسیار افزایش داده بودند.

حیدری قهرمانی تیم بومی استان در این رقابتها را با وجود قهرمانان استان البرز در رده نونهالان، نویدبخش اتفاقات خوب در آینده نزدیک برای تکواندو قم دانست و افزود: پا زدن یا مسابقه دادن تکواندوکاران قمی با قهرمانان استان البرز یا بهتر است بگویم قهرمانان جهان و آسیا در میادین غیر ملی ( لیگ استان قم ) توانایی قهرمانان قمی را در انتخابی های تیم ملی و قهرمانی های کشور در رویارویی با بازیکنان اصلی تیم ملی به جهت پیروزی بر این بازیکنان و رسیدن به پیراهن تیم ملی را افزایش می دهد که این یکی از اهداف کمیته فنی در خصوص برگزاری لیگ استان قم بوده است .

وی حضور چندین ملی پوش در لیگ استان قم را از موارد بسیار مهم و تعیین کننده این لیگ دانست و ادامه داد: آماده نگاه داشتن سطح بازیکنان استان، رفع ایرادات بازیکنان به وسیله انجام بازی زیاد و انجام بازی با قهرمانان دیگر استان ها مواردی بود که مدنظر مربیان و کمیته فنی استان برای درخشش آنها در آینده ای نه چندان دور در میادین مختلف ملی و فراملی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار