رهبر انقلاب پس از انداختن رای به صندوق ۱۱۰؛

چشم دنیا به انتخابات ایران است/ دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید کنید

به گزارش پایگاه خبری کار تلاش تولید، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(ره)، آراء خود را به صندوق انداختند و با تاکید بر اینکه در انتخابات‌های گذشته گفته‌ام اکنون نیز تکرار

کد خبر : 14871
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
چشم دنیا به انتخابات ایران است/ دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید کنید

به گزارش پایگاه خبری کار تلاش تولید، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(ره)، آراء خود را به صندوق انداختند و با تاکید بر اینکه در انتخابات‌های گذشته گفته‌ام اکنون نیز تکرار می‌کنم که در اولین ساعات ممکن بروید و رای خود را به صندوق بیاندازید، تصریح کردند: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که امروز را برای ملت ایران روز مبارکی قرار دهد و نتایج تلاش مردم عزیزمان و دست اندرکاران مسائل گوناگون انتخابات انشالله به نتایج مطلوب برسدو به نفع ملت ایران تمام شود.

حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه دو توصیه برای مردم عزیز دارم؛ گفت: توصیه قرآن به مردم این است که در کارهای نیک مسابقه بگذارید و پیشی بگیرید بر دیگران. در انتخابات‌های گذشته گفته‌ام اکنون نیز تاکید می‌کنم که در اولین ساعات ممکن رای خود را در صندوق بیاندازید.

ایشان در ادامه مطرح کردند: توصیه دوم این است که در هر حوزه‌ای به همه افرادی که لازم است رای دهید نه کمتر. در هر حوزه‌ای به تعداد لازم برای آن حوزه رای دهید، به کمتر رای ندهید. مثلا در تهران برای خبرگان به ۱۶ نفر لازم است که رای دهید به ۱۶ نفر رای دهید نه کمتر، در تهران برای مجلس شورای اسلامی باید به ۳۰ نفر رای دهید. آخرین حرف من خطاب به مرددین این است که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کردند: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که امروز را برای ملت ایران روز مبارکی قرار دهد و نتایج تلاش مردم عزیزمان و دست اندرکاران مسائل گوناگون انتخابات انشالله به نتایج مطلوب برسد و به نفع ملت ایران تمام شود.

مقام معظم رهبری بیان کردند: ملت عزیزمان بدانند که چشم بسیاری از مردم دنیا چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی، امروز چشمشان به ایران و شماست و می‌خواهند ببینند که شما در این انتخابات چه می‌کنید و نتیجه انتخابات شما چه می‌شود. هم دوستان ما و کسانی که به ملت ایران علاقه دارند و چه بدخواهان، از همه طرف چشم‌ها مترصد مسائل کشور ما و ملت عزیز ماست؛ به این موضوع توجه کنید، دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید کنید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(ره)، آراء خود را به صندوق انداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار