سلاجقه:قانون قدم اول برای حفاظت از محیط زیست

فرهاد دادبخش

خلق حماسه‌ای شگفت توسط مردم با شرکت در انتخابات

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم به ویژه دوستداران و خانواده بزرگ محیط زیست برای شرکت در انتخابات گفت: قدم اول برای حفاظت از محیط زیست قانون است و این مهم تنها با انتخاب قانونگذار آگاه، عالم، عاشق ایران اسلامی و پایبند به پاسداشت خون شهیدان عزیزمان امکان پذیر خواهد بود.
کد خبر : 14829
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
خلق حماسه‌ای شگفت توسط مردم با شرکت در انتخابات

به گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا،علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست،در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پیامی نوشت: مردم شریف، آگاه، شگفتی ساز و با بصیرت ایران اسلامی یک بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای به عنوان اصلی ترین شناسه جمهوریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی در به ثمر نشستن حکومت مردم بر مردم به معنای واقعی کلمه، نه تنها دشمنان میهن اسلامی را ناکام خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: مردم این ورق از تاریخ کشور را به گونه ای رقم خواهند زد که درس عبرتی برای بدخواهان مردم و میهن عزیز اسلامیان باشد و با حضور میلیونی پای صندوق های رای روح تازه ای را بر روان جمهوریت نظام خواهند دمید و آن را از گزند آسیب دشمنان نابخرد در امان نگه خواهند داشت.

وی از آحاد مختلف مردم خواست در پای صندوق های رای حاضر شده و نسبت به انتخاب افراد شایسته و توانمند برای تصدی کرسی های مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اهتمام کنند.

معاون رئیس جمهور از خانواده بزرگ محیط زیست کشور نیز درخواست کرد، برای اعتلای هرچه بیشتر وضعیت کمی و کیفی محیط‌زیست ایران، ضمن خلق حماسه‌ای باشکوه، کرسی‌های قانون گذاری مجلس را به افراد آگاه، عالم، عاشق ایران اسلامی و پایبند به پاسداشت خون شهیدان در این حوزه بسپارند تا قدم اول برای حفاظت از زیست بوم ایران بزرگ و اجرای اصل پنجاهم قانون اساسی پررنگ تر از گذشته برداشته شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار