هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال؛

فرهاد دادبخش

عبور استقلال صدرنشین از سد سپاهان مدعی

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان در حساس‌ترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.
کد خبر : 14737
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
عبور استقلال صدرنشین از سد سپاهان مدعی

به گزارش کاتنا و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز سه شنبه ۸ اسفند تیم‌های استقلال تهران و سپاهان در ورزشگاه آزادی مقابل هم به میدان رفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

با این پیروزی استقلال ۳۹ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. سپاهان هم با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد رده سوم را حفظ کرد.
داور: پیام حیدری
کمک‌ها: فرهاد مروجی و علیرضا مرادی
کارت زرد: ایمان سلیمی، گوستاوو بلانکو و امید حامدی‌فر از استقلال، سیاوش یزدانی، علی‌اصغر اعرابی از سپاهان
کارت قرمز: –
گل: روزبه چشمی (۳۶) برای استقلال
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، سید ابوالفضل جلالی (۹۰+۵ محمدحسین مرادمند)، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور (۷۷ – امید حامدی‌فر)، جلال‌الدین ماشاریپوف (۷۷ – مهرداد محمدی) و گوستاوو بلانکو (۸۸ – آرمان رمضانی)
سرمربی: جواد نکونام
ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور (۷۶ – عیسی عباس)، رامین رضاییان، امید نورافکن، بریان دابو، محمد جواد حسین نژاد (۴۵ – علی‌اصغر اعرابی)، فرشاد احمدزاده (۴۵ – آریا یوسفی (۸۶ – هادی محمدی))، رضا اسدی (۷۶ – کاوه رضایی) و شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس
لحظات حساس:
دقیقه ۸: شوت مهدی مهدی‌پور روی یک ضربه ایستگاهی از بالای دروازه سپاهان به اوت رفت.
دقیقه ۱۲: ارسال مهدی مهدی‌پور از سمت راست برای بلانکو با دخالت سیاوش یزدانی و سرنگونی مهاجم استقلال در محوطه جریمه سپاهان همراه بود.
دقیقه ۱۸: ضربه ایستگاهی رامین رضاییان به صورت مستقیم به سمت دروازه استقلال رفت که حسین حسینی با واکنشی سریع توپ را راهی کرنر کرد.
دقیقه ۳۴: پاس رو به جلوی رامین رضاییان برای شهریار مغانلو را حسین حسینی با خروج به موقع قطع و توپ را از محوطه جریمه استقلال دور کرد.
دقیقه ۳۶: شوت از راه دور روزبه چشمی به تور دروازه سپاهان چسبید تا نتیجه بازی یک بر صفر به سود استقلال شود.
دقیقه ۴۳: اشتباه مدافعان استقلال موجب شد تا مغانلو در موقعیت خوب گلزنی قرار بگیرد که شوت وی به تیر دروازه آبی‌پوشان برخورد کرد و توسط مدافعان دور شد.
دقیقه ۶۲: پاس در عمق رضا اسدی موجب شد تا علی‌اصغر اعرابی با حسین حسین در موقعیت تک به تک قرار بگیرد که شوت اعرابی را حسینی با خروج و واکنشی دیدنی دفع کرد.
دقیقه ۷۳: پرتاب اوت بلند جلالی در یک رفت و برگشت به ماشاریپوف رسید که ضربه او دقت کافی را نداشت و از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار