موسوی

تمام مقاطع تحصیلی قم و شیفت صبح دانشگاه ها در روز سه شنبه غیر حضوری شد

ستادپیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین شیفت صبح دانشگاه ها و مراکز علمی در روز سه شنبه هشتم اسفندماه به علت بارش برف، برودت دما و یخبندان به صورت غیر حضوری برگزار می شود.
کد خبر : 14712
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
تمام مقاطع تحصیلی قم و شیفت صبح دانشگاه ها در روز سه شنبه غیر حضوری شد

در این اطلاعیه آمده است: همچنین تمامی کلاس‌های درس مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها در شیفت صبح به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

اطلاعیه ادامه یافته است: ساعت کار اداره های استان قم نیز با یک ساعت تاخیر آغاز می شود و ساعت ۱۳ پایان می یابد. تمامی اداره ها برای صرفه جویی در مصرف گاز موظفند ساعت ۱۲ سیستم های گرمایشی را خاموش کنند.

بارش برف و باران که از روز گذشته(یکشنبه) در استان قم آغاز شده بنابر گزارش هواشناسی، تا صبح فردا ادامه دارد. همچنین با ورود سامانه بارشی جدید از غروب فردا بارش برف و باران آغاز می شود و تا اواخر وقت چهارشنبه یا صبح پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

دانشگاه قم هم تعطیل شد

روابط عمومی دانشگاه قم نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به شرایط کم سابقه جوی در استان و استمرار بارش برف و برودت هوا به منظور پیشگیری از سوانح احتمالی ناشی از تردد دانشجویان مقیم سایر شهرها، کلاس‌های آموزشی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۸ و ۹ اسفندماه به شکل مجازی برخط در بستر سامانه آموزش مجازی دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

دروس حوزه علمیه قم نیز روز سه‌شنبه تعطیل شد

معاونت آموزش حوزه علمیه قم اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی، استمرار بارش ها، برودت هوا و مشکلات ایاب و ذهاب اساتید و طلاب محترم، دروس حوزه علمیه قم روز سه‌شنبه هشتم اسفند تعطیل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار