بنابر اعلام سازمان هواشناسی؛

مهدیه بحرالعلوم

هوای برفی کلانشهرها تا سه روز آینده

بر اساس پیش بینی‌ها شهروندان تهران، کرج، رشت، قم، اراک، اصفهان، همدان، زنجان و مشهد باید منتظر بارش برف سنگین باشند.
کد خبر : 14647
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
هوای برفی کلانشهرها تا سه روز آینده

به گزارش کاتنا و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سازمان هواشناسی از احتمال بارش سنگین برف در روز یکشنبه در شهرهای بزرگ و مرکزی کشور خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، استان‌های شمال غرب، شمال شرق و مرکز کشور برای یکشنبه شاهد بارش برف سنگین خواهند بود.

بر این اساس شهروندان شهرهایی همچون تهران، کرج، رشت، قم، اراک، اصفهان، همدان، زنجان و مشهد باید منتظر بارش برف سنگین باشند.

سازمان هواشناسی هوای تهران را در حال حاضر ۰ درجه سانتی گراد اعلام کرده و پیش بینی کرده است هوای تهران در روز یکشنبه همچنان با رگبار برف و برای فردا با بارش باران همراه باشد.

به همین دلیل نیز بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی، گفت: طبق این هشدار، احتمال بارش رگباری باران، کاهش دما و وزش شدید باد و کولاک برف در روز شنبه، در پنجم اسفند، در استان‌های گیلان، غرب مازندران، نیمه شمالی فارس، ارتفاعات گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال خراسان رضوی و شمال ایلام، روز یکشنبه، ششم اسفند در استان‌های قم، تهران، البرز، مازندران، گیلان، ارتفاعات گلستان، اصفهان، نیمه شرقی لرستان، شمال و شرق خوزستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و بوشهر، روز دوشنبه، هفتم اسفند، در استان‌های قم، البرز، تهران، غرب مازندران، گیلان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان، پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در پی هشدار هواشناسی، امدادگران جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

محمودی توصیه کرد: از هم‌وطنان درخواست داریم که در صورت امکان از ترددهای بی‌مورد خودداری و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

هم‌وطنان می‌توانند در زمان بروز حادثه با شماره ۱۱۲، ندای امداد، تماس بگیرند؛ امدادگران به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات امدادی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار