مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فتح استان قم:

سیدمحمد سیدابراهیمی

باشگاه فتح توان حضور در مرحله بعد را ندارد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فتح استان قم گفت: متأسفانه هیچ حمایت مالی از مسئولین استانی و شرکت ها و حامیان ورزشی استان از این باشگاه صورت نپذیرفته و باشگاه در ادامه فعالیت خود دچار بحران شده است و با این روند توان ادامه فعالیت نخواهد داشت.
کد خبر : 14588
تاریخ انتشار : شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
باشگاه فتح توان حضور در مرحله بعد را ندارد

به گزارش کاتنا؛ مهدی سالاری با بیان اینکه بعد از یک دهه رکود در هندبال استان قم بالاخره با پیش قدمی جمع خوش فکر و پر انرژی و علاقمندان به هندبال شاهد رویش دوباره هندبال استان بودیم، گفت: هر چند غفلت از پیشرفت هندبال بانوان در رده های سنی مختلف را نمیتوان نادیده گرفت و انصافا رشد چشمگیر هندبال بانوان را به راحتی میتوان لمس کرد و بارها شاهد درخشش بانوان در مسابقات مختلف کشوری و برون مرزی بوده ایم؛ اما برای ارزیابی هندبال یک استان همیشه عملکرد تیم بزرگسالان آقایان را بررسی می کنند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فتح استان قم با اشاره به اینکه الحمدالله با همکاری جمعی از مدیران ،مربیان و بازیکنان و علاقمندان، با حضور باشگاه فتح در مسابقات دسته دو کشور شاهد رشد دوباره ی این رشته پرهیجان در استان قم بودیم افزود: در باشگاه فتح تیم مدیریتی بصورت مستقل مشغول فعالیت بودند و تیم فنی هم بدون دغدغه های مدیریتی تمرکز کامل روی نکات فنی داشتند.

وی با بیان اینکه هماهنگی و همکاری بین هیات هندبال و باشگاه فتح در آماده سازی و اعزام تیم ستودنی بود، ادامه داد: انتخاب درست کادر فنی از جمله سرمربی با انگیزه و باتجربه و شناخته شده استان و مربیان خوب و با انگیزه بسیار به جا و انتخاب خوبی بود.

سالاری با تاکید بر اینکه انتخاب بازیکنان خوب و ترکیب مناسب از بازیکنان باتجربه سالهای اخیر به همراه استفاده از بازیکنان بومی، استفاده از نوجوانان و جوانان با انگیزه و بازیکنان غیر بومی باکیفیت در پست های مورد نیاز هم نکته ی خوب بعدی است، گفت: مشورت و خط دهی خوب هیات رئیسه باشگاه فتح و ایجاد انگیزه برای رشد هرچه بیشتر تیم اعزامی و کار خوب رسانه باشگاه فتح و حمایت رسانه های استان از این تیم را میتوان در کسب مقام قهرمانی قابل تقدیر دانست.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی فتح استان قم با اشاره به برنامه ریزی خوب تمرینات از جمله بدنسازی، امادگی های فنی، کارهای گروهی و تاکتیکی و بازی های تدارکاتی از دیگر برنامه های خوب باشگاه بود، ادامه داد: در کنار این مسائل همدلی خانواده هندبال حضور و حمایت پیشکسوتان در بازیهای تدارکاتی را نمیتوان نادیده گرفت.

وی با تاکید بر تلاش های بی وقفه عوامل مختلف باشگاه فتح در راه قهرمانی در این رقابتها افزود: متأسفانه هیچ حمایت مالی نه از مسئولین استانی و نه از شرکت ها و حامیان ورزشی استان از این باشگاه صورت نپذیرفت و باشگاه در ادامه فعالیت خود دچار بحران شده است و با این روند توان ادامه فعالیت نخواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار