رسانه ملی به شناخت بهتر مردم از نامزد‌ها کمک می‌کند

مهدیه بحرالعلوم

رسانه ملی به شناخت بهتر مردم از نامزد‌ها کمک می‌کند

وزیر کشور گفت:انتخابات نقطه تحول جدیدی برای حرکت رو به جلو است و یکی از جهاد‌ها هم اکنون جهاد مشارکت مردم در انتخابات است.
کد خبر : 14233
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
رسانه ملی به شناخت بهتر مردم از نامزد‌ها کمک می‌کند

به گزارش کاتنا و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ وزیر کشور در همایش ۴ هزار نفری مجریان انتخابات در ورزشگاه پیروزی اصفهان با اشاره به اینکه امروز حرکت بزرگ انقلاب اسلامی در جهت برانگیختکی مستضعفان است گفت: اکنون توجه همه معطوف به ایران و ملت ما شده است.

احمد وحیدی با قدردانی از حضور مردم در تمامی صحنه‌ها افزود: مردم ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مقابل همه توطئه‌ها ایستادند و در همه صحنه‌ها از انقلاب دفاع کردند و دشمن نمی‌تواند مردم ایران را نا امید کند.

وی با اشاره به نقش آفرینی اصفهانی‌ها در دوران دفاع مقدس افزود: مردم اصفهان با تقدیم ۲۴ هزار شهید دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده به طوری که در یک روز با تشییع بیش از ۳۷۰ شهید از خود گذشتگی و ایثار خود را به همگان نشان دادند.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به ابعاد مختلف این دوره از انتخابات افزود: تامین امنیت روانی جامعه و ایجاد رقابت سالم برای داوطلبان، افزایش مشارکت مردم را به دنبال دارد.

آقای وحیدی با تاکید بر اینکه امنیت روانی مردم را نباید مخدوش کرد گفت: دشمن با شایعه سازی قصد بر هم زدن امنیت روانی در جامعه را دارد، اما مردم باز هم فریب این توطئه‌ها را نمی‌خورند و بر سر صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

وی در باره فراهم بودن زمینه‌های رقابت‌های سالم داوطبان در انتخابات مجلس افزود: حدود ۱۵ هزار نفر از اقشار مختلف برای انتخابات مجلس تائید صلاحیت شدند که از این تعداد حدود هزار و ۱۰۰ استاد دانشگاه، ۲۵۰ پزشک، هزار و ۷۰۰ فرهنگی و معلم، ۴۰۰ قاضی و حقوق دان هستند که این زمینه خوبی برای رقابت سالم فراهم کره است.

وی با بیان اینکه یکی عناصر کلی انتخابات شناخت مردم از نامزد‌ها است افزود: این شناخت با معرفی برنامه‌های داوطلبان امکان پذیر است که کانال‌های رادیویی و تلویزیونی نیز در این راستا برنامه ریزی شده است.

وزیر کشور گفت: ۷۳ حزب ملی، ۳۰ حزب استانی و ۲۰ ائتلاف هم اکنون می‌توانند در صحنه انتخابات حضور داشته باشند.

وحیدی خطاب به مجریان انتخابات هم گفت: مجریان انتخابات مسئولیت سنگین و ارزشمندی دارند و باید زمینه حضور مردم را در پای صندوق‌های رای با جلب اعتماد مردم افزایش دهند.

وی گفت: انتخابات نقطه تحول جدیدی برای حرکت رو به جلو است و یکی از جهاد‌ها هم اکنون جهاد مشارکت مردم در انتخابات است و دشمن از این مشارکت می‌ترسد.

وزیر کشور افزود: مردم همانگونه که با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند و حالا در برنامه‌های جشن ظهور نشان می‌دهند در روز انتخابات نیز در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت.

در پایان  از پیشکسوتان برگزار کننده دوره‌ های گذشته انتخابات تجلیل شد.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار