مهدی آل کثیر

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان ؛ تقویت تعامل بین تأمین اجتماعی و گروه‌های اقتصادی اولویت مهم سازمان است

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان :تعمیق وتقویت تعاملات بین تامین اجتماعی و گروههای اقتصادی از جمله کارفرمایان و کارآفرینان استان از اولویتها و رویکردهای مهم سازمان است.
کد خبر : 14169
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

به گزارش کاتنا ، منوچهر گودرزی در جشنواره معرفی و تکریم کارفرمایان برتر لرستان که با حضور معاون اقتصادی استانداری ،مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان، وجمعی از مدیران دستگاههای اجرایی وفعالان کارفرمایی ،کارگری وبازنشستگی برگزار گردید گفت: هدف از برگزاری این جشنواره این است که فرهنگ کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار ترویج پیدا کند و همچنین تقویت و توسعه تعامل بین تأمین اجتماعی و گروه‌های اقتصادی، افزایش رضایتمندی در بین گروه‌های کارفرمایی و الگوسازی از کارفرمایان در تولید و کارفرمایی است.
وی بیان کرد: شاخص‌هایی که برای انتخاب کارفرمایان برتر مدنظر قرار دادیم نهادینه کردن تولید کالای ایرانی با تحقق شعار سال، استفاده از فناوری و فنون دانش بنیان، افزایش تعداد کارگران و بیمه شده، نداشتن بدهی معوق و جاری، نداشتن دعاوی ماده ۱۴۸ قانون کار بوده است.
مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان افزود: کارفرماهایی که شاخص‌های فرهنگی را نیزدر محیط کاری مدنظر قرار دادند، ویااستفاده از سامانه های غیرحضوری از دیگر شاخص‌های مورد نظر ما بوده است.
گودرزی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۷ سرویس مجازی وغیرحضوری داریم که باعث شده حضور مردم در ادارات تأمین اجتماعی خیلی کمتر از گذشته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار