وزیر نفت: هیچ نقطه از کشور قطعی گاز نداریم

مهدیه بحرالعلوم

وزیر نفت: هیچ نقطه از کشور قطعی گاز نداریم

جواد اوجی گفت: با اتصال روستا‌های نزدیک خطوط گاز آسیب‌دیده به شبکه گاز، هم‌اکنون در هیچ نقطه از کشور قطعی گاز نداریم.
کد خبر : 14127
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
وزیر نفت: هیچ نقطه از کشور قطعی گاز نداریم

به گزارش کاتنا و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،جواد اوجی وزیر نفت از اتمام عملیات ترمیم دو خط لوله آسیب دیده حادثه بامداد امروز خبر داد و اظهار کرد: حوالی ساعت یک بامداد امروز چند نقطه از خطوط شبکه سراسری به دلیل خرابکاری منفجر شد که در همان ساعات اولیه ستاد بحران تشکیل شد.

وی ادامه داد: برنامه آرایش خطوط را به سرعت تغییر دادیم، مصرف گاز را مدیریت کردیم و با اعزام تیم‌های عملیاتی به نقاط حادثه دیده در همان ساعات اولیه، پس از خاموش شدن شعله‌ها، عملیات ترمیم خطوط لوله آغاز شد.

وزیر نفت اضافه کرد: در ساعات اولیه حادثه، نیاز روستا‌هایی که نزدیک خطوط لوله آسیب دیده بودند و دچار مشکل شدند، از طریق توزیع نفت سفید و گاز مایع تأمین شد و از ساعتی پیش، تمامی این روستا‌ها به شبکه گاز متصل شده و از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی با تأکید بر این‌که هم‌اکنون در هیچ شهر و روستا قطعی گاز نداریم، خاطرنشان کرد: عملیات ترمیم دو خط لوله پایان یافته و هم‌اکنون مراحل تست را طی می‌کند و ترمیم دو خط لوله دیگر نیز تا ساعات آتی به پایان می‌رسد.

اوجی با بیان این‌که شبکه گاز در سراسر کشور پایدار و مستمر است، یادآور شد: با لطف پروردگار و کار جهادی تلاشگران صنعت نفت، این خطوط در کمترین ساعات تعمیر می‌شود و سایر خطوط نیز به شبکه باز می‌گردد.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار