مهدی آل کثیر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار: بازارچه های تنظیم بازار از 15 اسفند در شهرستان های استان برپا می شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: بازارچه های تنظیم بازار ویژه ی بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان در تمامی شهرستان های استان برپا خواهند شد.
کد خبر : 14113
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

به گزارش ایلنا ، سیروس ابراهیمی در جلسه ی ستاد تنظیم بازار استان با رویکرد تنظیم و ساماندهی بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: بازارچه های تنظیم بازار از 15 اسفندماه آغاز و تا زمانی که کشش بازار موجود باشد ادامه خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین در زمان مذکور روستا بازارهایی در مرکز شهرهای استان از طرف تعاون روستایی برپا خواهند شد.

معاون استاندار تأمین، خرید و انتقال گوشت قرمز را از موارد مطرح شده در ستاد تنظیم بازار برشمرد و گفت: برای تأمین گوشت قرمز در این ایام تا 300 تن مجوز لازم اخذ شده که به تدریج به بازار تزریق خواهد شد.

ابراهیمی در مورد وضعیت گندم استان اظهار کرد: خوشبختانه از حیث گندم در استان مشکلی نداریم و در حال حاضر تا 8 ماه آینده ذخیره ی گندم و آرد استان را خواهیم داشت.

وی افزود: وضعیت کالاهای تنظیم بازار استان در شرایط خوبی قرار دارد و پیش بینی می شود مشکلی در تأمین این اقلام نخواهیم داشت.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان به میزان بازرسی های انجام شده با رویکرد میزان موجودی و نظارت بر قیمت اجناس از ابتدای سالجاری تا کنون در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از 100 هزار بازرسی انجام شده که نشاندهنده ی تلاش وافر و جهادی متولیان امر در دستگاه های اجرایی از جمله جهادکشاورزی و صمت می باشد.

ابراهیمی تصریح کرد: در مدت مذکور بیش از 350 میلیارد تومان جریمه متخلفان را داشته ایم که ماحصل این بازرسی های متعدد می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار