ف گلپایگانی

آغاز راهپیمایی باشکوه مردم قم در یوم الله ۲۲ بهمن

راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز یکشنبه با حضور گسترده مردم متدین و انقلابی شهر مقدس قم و دیگر شهرهای استان آغاز شد.
کد خبر : 14007
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۲۴
آغاز راهپیمایی باشکوه مردم قم در یوم الله ۲۲ بهمن

راهپیمایان که از ساعت ۹ صبح از مسیرهای ۱۰گانه حرکت خود را به سمت میدان جانبازان شروع کرده بودند،در این مکان تجمع و با شعار “مرگ بر آمریکا” ،‌”مرگ بر اسرائیل” ، “استقلال ،‌ آزادی، جمهوری اسلامی” و “در بهار آزادی جای شهدا خالی” ،‌ راهپیمایی سراسری خود به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز کردند.

‌مردم متدین و انقلابی قم از زن و مرد، پیر و جوان دراین راهپیمایی با حمل تصاویری از امام راحل ،‌ رهبر معظم انقلاب ،‌شهدا ، پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی و،دست نوشته‌ها و پلاکاردهایی در حمایت از نظام اسلامی و همچنین مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه ، وحدت و اقتدار ملت ایران در برابر دشمنان اسلام را به نمایش گذاشتند.

اقشار مختلف مردم با شعارهایی از جمله “ای رهبر آزاده آماده ایم آماده”، “خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست” و “ما پیروان حیدریم، فداییان رهبریم”، بار دیگر با آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل ، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند .

حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان ، کارگران، هنرمندان ، ورزشکاران ، مقامات استانی و کشوری همچون سال‌های گذشته به شکوه این آیین افزوده‌است.

 

 

 

همچنین شرکت باشکوه بانوان بویژه مادرانی که همراه با کالسکه کودکان خود که مزین به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی شده‌است و حضور با شور و نشاط دهه هشتادی و نودی‌ها جلوه خاصی به راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در این استان داده‌است.

راهپیمایان حاضر در میدان جانبازان پس از عبور از خیابان‌های مصلای قدس، شهدا و آیت الله مرعشی ، در نهایت در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تجمع خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم نیز دراین رابطه گفت: امیر دریادار حبیب الله سیاری ، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در اجتماع پایانی۲۲ بهمن در شهر مقدس قم سخنرانی می‌کند.‌

حجت الاسلام محمد حسن ذاکری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین امسال برای نخستین بار راهپیمایی کودکان زیر ۱۱ سال نیز به موازات راهپیمایی عموم مردم قم از میدان روح الله تا میدان آستانه برگزار می‌شود.

 

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با شرکت اهالی ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرهای جعفریه، سلفچگان، کهک ، قنوات و دستجرد از توابع استان قم نیز آغاز شده‌است.

دوازدهم بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده‌است و هر ساله در روز ۲۲ بهمن ماه راهپیمایی باشکوه مردم در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار