ف گلپایگانی

وزیر ارشاد: دشمن در تحریم جشنواره فیلم فجر شکست خورد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمنان به دنبال تحریم جشنواره فیلم فجر توسط هنرمندان بودند، اما در تحریم این جشنواره و سایر رویدادهای هنری کشور شکست خوردند.
کد خبر : 1397
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
وزیر ارشاد: دشمن در تحریم جشنواره فیلم فجر شکست خورد

به گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا ، محمد مهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در دیدار آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: در حوزه برنامه‌های نمایشی در دولت فعلی چند برابر دوره‌های قبل کار تولید شده است.

وی ابراز داشت: پیش از برگزاری جشنواره فیلم فجر، دشمنان ما با اقدام به تهدید، سیاه نمایی و تخریب به دنبال عقب نشینی جریان‌های فرهنگی هنری کشور بودند اما با همت هنرمندان مؤمن و متعهد کارهای خوب با نگاه امید آفرین تولید شده است.

وی تاکید کرد: با همت هنرمندان مومن و متعهد چندیدن برابر دوره های گذشته کار خوب در جشنواره فجر داریم و با ایجاد جریان امید فضای جشنواره بسیار خوب است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در جهاد تبیین خود را مخاطب اصلی می بینیم و حوزه فرهنگ و هنر ابزار مناسبی برای جهاد تبیین است و در حوزه هنر ،کتاب، رسانه ها و هنرهای نمایشی اقدام های زیادی برای جهاد تبیین انجام می شود.

وی گفت: در آغاز کار دولت مشکلات فرهنگ را بیش از بخش‌های دیگر دیدیم، حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ماموریت‌ها و تکالیف زیادی دارد که اجرای آن نیازمند انرژی و بودجه زیادی است.

اسماعیلی افزود: دشمنان در فتنه اخیر از دریچه مسائل فرهنگی وارد شدند و به این نظام و انقلاب هجمه وارد کردند اما به یاری خدا به واسطه خون‌هایی که برای حفظ انقلاب و کشور ریخته شد و اخلاص رهبر معظم‌ انقلاب، فتنه تا حدی از بین رفت.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم مشکلات را به صورت اعمالی و نه فقط اعلامی برطرف کنیم و با درس آموزی از گذشته کار را آغاز کرده و در ابتدا به سمت ایجاد زیر ساخت‌های لازم رفتیم.

وی اظهار داشت: در دولت سیزدهم حوزه فعالیت‌های دینی را تقویت کردیم ، حمایت از هیات ها، مجامع دینی و قرآنی در این دوره نسبت به دوره های قبل قابل مقایسه نیست و بخشی از بودجه‌ها به مجموعه‌های مردمی جبهه انقلاب تخصیص داده شد که حرکت‌های اثرگذاری انجام دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار