رئیسی:مردم می دانند حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه نقشی در ناامیدی دشمنان دارد

مهدیه بحرالعلوم

رئیسی:مردم می دانند حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه نقشی در ناامیدی دشمنان دارد

رییس‌جمهور، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را جلوه‌ای از انسجام ملی و امید به آینده دانست و گفت: مردم می‌دانند که حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه میزان در امیدآفرینی برای کشور و یاس و ناامیدی دشمنان نقش دارد.
کد خبر : 13940
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
رئیسی:مردم می دانند حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه نقشی در ناامیدی دشمنان دارد

به گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه ۲۱ بهمن تاکید کرد: مردم عزیز ایران، بسیار زمان شناس هستند و می‌دانند که حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه میزان در امیدآفرینی برای کشور و یاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی نقش دارد.

رییس‌جمهور حضور مردم در همه مناسبت‌های کشور را همیشه امیدبخش و امیدآفرین خواند و افزود: دهه فجر، دهه امید است و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند جلوه‌ای از انسجام ملی و امید به آینده را ترسیم کند.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، شکرگذاری از خداوند برای انقلاب شکوهمند اسلامی است، تصریح کرد: همچنین این حضور جلوه‌ای از میثاق با ولایت و رهبری است و یقین دارم که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، باشکوه تر از سال‌های گذشته حاضر خواهند شد.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته به اهداف مقدس خود نزدیک و نزدیک تر شود و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که ما به قله نزدیک شدیم، امید است که حضور مردم بتواند بسیاری از گره‌ها را بگشاید.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار