تقدیر انجمن حمایت زندانیان استان مرکزی از فعالیت‌های انجمن حمایت زندانیان استان قم

انجمن حمایت زندانیان استان مرکزی با حضور در محل انجمن حمایت زندانیان استان قم استان قم از فعالیت‌های این انجمن تقدیر کرد
کد خبر : 13821
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۲۸
تقدیر انجمن حمایت زندانیان استان مرکزی از فعالیت‌های انجمن حمایت زندانیان استان قم

به گزارش کاتنا و به نقل از روابط عمومی‌ انجمن حمایت از زندانیان استان قم، سلمان پورمند مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان استان قم گفت: مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان استان مرکزی به همراه کارکنان انجمن در روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ از محل دفتر انجمن حمایت زندانیان استان قم بازدید کرد و از فعالیت‌های این انجمن در زمینه‌های اجتماعی، حقوقی، آموزشی، اقتصادی و روانشناسی برای زندانیان و خانواده‌های آن‌ها اطلاع یافت.

 

وی افزود: در این بازدید، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان استان مرکزی با دادستان محترم استان قم و معاون محترم دادستان دیدار کرد و از همکاری‌های این دستگاه قضایی با انجمن حمایت زندانیان استان قم قدردانی کرد.

همچنین، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان استان مرکزی لوح تقدیری را به مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان استان قم اهدا کرد و از تلاش‌های این انجمن در حمایت از زندانیان و ارتقای سطح زندگی آن‌ها تشکر کرد. در پایان این بازدید رئیس انجمن حمایت زندانیان استان مرکزی به همراه نفرات حاضر با حجت الاسلام والمسلمین غریب دادستان استان قم و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان قم دیدار و گفتگو کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار