ارتقای ایمنی کار، بسترساز رشد تولید است

مهدیه بحرالعلوم

ارتقای ایمنی کار، بسترساز رشد تولید است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ارتقای ایمنی در محیط‌های کار و توجه به بهداشت کارگری زمینه‌ساز رشد تولید و توسعه اقتصادی است.
کد خبر : 13789
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
ارتقای ایمنی کار، بسترساز رشد تولید است
به گزارش کاتنا و به نقل ازمرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در نخستین همایش تبیین قرارگاه آموزش ایمنی کار و توانمندسازی کارفرمایان کارگاه‌های زیر ده نفر، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تشریح خدمات نظام اسلامی در ۴۵ سال گذشته، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران قطب‌بندی حاکم بر جهان را تغییر داد.
وی افزود: تقویت جریان مقاومت در منطقه نیز با الگوبرداری از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.
وزیر کار، راهبرد دولت مردمی سیزدهم را توجه به عدالت اجتماعی و رشد اقتصادی عنوان کرد و گفت: در دو سال گذشته طرح‌های بزرگی برای کمک به قشرهای ضعیف جامعه اجرایی شده و با قدرت دنبال می‌شود.
مرتضوی اظهار داشت: ارتقای ایمنی و بهداشت کار می‌تواند به رشد تولید و پیشرفت اقتصادی کشور منجر شود.
وی، کارگر را محور تولید و عامل عزت کشور خواند و افزود: همه توان دولت و کارفرمایان باید بر ارتقای ایمنی محیط کار متمرکز باشد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجاهدت‌ها و تلاش کارفرمایان کشور را شایسته تقدیر دانست و تأکید کرد: دولت توانمندسازی و آموزش را برای کاهش حوادث کار و ارتقای ایمنی در دستور کار دارد.
مرتضوی، نقش سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور را نیز در این حوزه مهم عنوان کرد و گفت: ایجاد مراکز جوار کارگاهی می‌تواند به تعالی تولید و ارتقای ایمنی کمک کند.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار