مهدی آل کثیر

رئیس ستاد انتخابات کشور در جلسه ستاد انتخابات لرستان: سه مانور فناوری انتخابات تا ۱۱ اسفند ماه در کشور برگزار می شود

معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور از برگزاری سه مانور فناوری انتخابات تا زمان شروع انتخابات در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر : 13608
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

به گزارش کاتنا ، سید محمد تقی شاهچراغی سیزدهم بهمن ماه در جلسه ی ستاد انتخابات استان لرستان با بیان این که اولین مانور فناوری انتخابات دوازدهم بهمن ماه برگزار شده است، عنوان کرد: این مانورها برای مجریان انتخابات با رویکرد نظارت بر برگزاری، قوانین موجود و دستگاه های احراز هویت رای دهندگان تا قبل از یازدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: همایش های داوطلبان انتخاباتی به منظور آمادگی بیشتر و تکمیل و رصد آموزش عوامل اجرایی به صورت متمرکز در استان ها و تمام حوزه های انتخابیه برگزار می شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری همایش های آموزشی ویژه اعضای اجرایی شعب اخذ رای در کشور اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش ها اجرای دقیق و خوب انتخابات است و معتقدیم که اجرای خوب انتخابات می تواند در مشارکت مؤثر باشد.

وی در خصوص استان لرستان گفت: مردم لرستان در تمامی مقاطع تاریخی دین خود را به کشور و انقلاب ادا کرده اند و تکلیف مدیران خدمت به این مردم است.

معاون سیاسی وزیر کشور ضمن تشکر از تلاش ستاد انتخابات استان لرستان، در مورد وضعیت اجرای انتخابات در این استان عنوان کرد: در استان لرستان تلاش های خوبی صورت گرفته و شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم شده و در حال حاضر نیز امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در این استان وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار