مهدی آل کثیر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان: هنرمندان نقش تاثیرگذاری در برگزاری انتخابات پرشور دارند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنرمندان با توجه به نفوذ بالا بین مردم همچنین تعهد نسبت به کشور و نظام، نقش تاثیرگذاری در هدایت افکار عمومی و برگزاری انتخابات پر شور دارند.
کد خبر : 13280
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

به گزارش کاتنا، اعظم روانشاد در نشست با روسای انجمن‌ها و فعالان امر فرهنگ، هنر و رسانه سلسله با بیان اینکه این شهرستان با قدمتی به بلندای تاریخ مهد تمدن و زادگاه بزرگان فرهنگ و هنر است، اظهار داشت: میان انجمن‌های سلسله هم‌افزایی خوبی وجود دارد.

وی انجمن‌ها را بازوان قدرتمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: در رویکرد مدیریتی جدید فعال شدن مجتمع فرهنگی هنری در خرم‌آباد و به تبع آن فعال شدن انجمن‌ها در شهرستان‌ها در دستور کار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر توجه به شاخص‌های فرهنگ و هنر گفت: فرهنگ و هنر در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و امنیتی باید موجبات توسعه همه جانبه استان را فراهم کند.

روانشاد با تأکید بر اهمیت کار هنری و تأثیرگذاری بالای آن، گفت: هنرمندان در زمینه خنثی‌سازی توطئه دشمنان رسالت بسیار مهمی دارند.

وی با اشاره به حمایت از برنامه‌های شاخص انجمن‌ها که منجر به کادرسازی، جریان‌سازی و تحول شوند در قالب قرارگاه شهید آوینی گفت: آنچه مهم است باید خود هنرمندان پیشگام مسائل فرهنگی و هنری باشند اگر صرفا منتظر وابسته به ارشاد باشیم پبشرفتی حاصل نمی‌شود.

روانشاد تکمیل سالن آمفی‌تئاتر الشتر را یکی از اولویت‌های اداره کل عنوان کرد و افزود: تکمیل این سالن در راستای تقویت اقتصاد هنر موثر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نقش هنرمندان در جامعه را تاثیرگذار دانست و گفت: هنرمندان به واسطه هنرشان چهره‌های سرشناس و شناخته شده‌ای در سطح جامعه هستند و به عنوان الگوی بسیاری از افراد جامعه، نقش تاثیر گذاری در هدایت افکار عمومی و برگزاری انتخابات پر شور دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار