ف گلپایگانی

گاز ۱۳ ویلای بدمصرف در روستاهای قم قطع شد

مدیرعامل شرکت گاز قم گفت: انشعاب گاز ۱۳ مشترک بدمصرف که به اخطارهای شرکت گاز بی‌توجه بوده‌اند؛ قطع شده‌است.
کد خبر : 1320
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
گاز ۱۳ ویلای بدمصرف در روستاهای قم قطع شد

به گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا ،  مرتضی خوش‌لهجه طی گفت‌وگویی با بیان این که از ابتدای فصل سرد سال تاکنون، نزدیک به ۱۲ هزار پایش در سطح استان توسط شرکت گاز انجام شده، اظهار کرد: در روستاهای خوش‌نشین استان قم تاکنون ۵۵۰ مورد ملک پرمصرف با کاربری مسکونی شناسایی شده‌است.

وی با بیان این که برای مشترکان پرمصرف شهری و روستایی بالغ بر ۵ هزار پیامک اخطار کاهش مصرف ارسال شده است، تصریح کرد: در این بین انشعاب گاز ۱۳ مشترک بدمصرف که به اخطارهای شرکت گاز بی‌توجه بوده‌اند؛ قطع شده‌است.

وی در ادامه با اشاره به جدیت شرکت گاز در برخورد با مشترکان پرمصرف و بدمصرف گاز، خاطرنشان کرد: در روستاهای قم اگر موردی باشد که تاکنون توسط گروه‌های پایش شرکت گاز استان شناسایی نشده؛ به این دلیل بوده است که تعداد مشترکان ما در این مناطق، با تعداد و ظرفیت گروه‌های پایش ما متناسب نیست.

وی افزود: با این حال به هنگام محاسبه قبوض، مشترکان پرمصرف و بدمصرف شناسایی و بر اساس تعرفه‌های جدید مصوب هیئت دولت، هزینه زیادی را به علت مصرف گاز متحمل خواهند شد.

خوش‌لهجه همچنین از تمامی شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه اسراف و هدررفت گاز در بخش‌های خانگی و تجاری، این تخلف را با سامانه امداد و حوادث شرکت گاز به شماره ۱۹۴ در میان بگذارند.

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار