مهدی آل کثیر

فرمانده انتظامي لرستان خبر داد ؛ دستگيري کلاهبردار ۹۰۰ ميلياردي در بروجرد

فرمانده انتظامي لرستان از دستگيري کلاهبرداري که ۹۰۰ ميليارد ريال از ۷۰ شهروند بروجردي تحت عنوان سرمايه گذاري در بورس کرده بود خبر داد .
کد خبر : 13194
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

به گزارش کاتنا ، سردار “يحيي الهي”در گفت و گو با خبرنگاران در تشريح جزييات اين خبر اظهار داشت: در پي شکايت ۷۰ نفر از شهروندان مبني بر اينکه فردي شياد با عنوان سرمايه گذاري در بورس و پرداخت سود خارج از عرف آنها را اغفال و متواري شده است، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام اقدامات پليسي و اشراف اطلاعاتي هويت متهم را شناسايي و در هماهنگي با دستگاه قضائي وي را در مخفيگاهش دستگير کردند.

سردار الهي تصريح کرد: در تحقيقات انجام شده متهم به ۷۰ فقره کلاهبرداري به مبلغ ۹۰۰ ميليارد ريال اعتراف که با تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضائي شد.

وي در پايان تاکيد کرد: پرداخت سودهاي غير متعارف تحت عنوان سرمايه گذاري، يکي از شگردهاي رايج چند سال اخير کلاهبرداران است. لذا لازم است شهروندان با دقت نظر بالايي در اين خصوص تصميم گيري و اقدام کنند و در صورت مشاهده فعاليت مشکوک افراد، مراتب را در اسرع وقت به پليس اطلاع رساني کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار