وزیر فرهنگ:هدف دولت سیزدهم سپردن امور فرهنگی به مردم است.

مهدیه بحرالعلوم

وزیر فرهنگ:هدف دولت سیزدهم سپردن امور فرهنگی به مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هدف مهم دولت سیزدهم تسهیل‌گری کارها و سپردن امور فرهنگی به خود مردم است.
کد خبر : 13168
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
وزیر فرهنگ:هدف دولت سیزدهم سپردن امور فرهنگی به مردم است.

به گزارش کاتنا و به نقل از ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی که برای افتتاح دوسالانه خوشنویسی به استان قزوین سفر کرده است روز جمعه در بازدید از دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، اظهار کرد: امروز بیش از ۱۲ هزار نفر به صورت مستقیم و ۲۸ هزار نفر با واسطه وارد طرح بشری شده اند و باید این طرح به مدارس و دانشگاه های کشور نیز راه پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر مردم با مفاهیم و روخوانی قرآن کریم آشناتر شوند بدون شک جامعه ای مترقی و رو به جلو خواهیم داشت چرا که قرآن نور، خیر و برکت است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: وقتی توفیق داریم که کلمات خداوند متعال را که دارای قدسیت است را تلاوت کنیم، این مساله ادامه حیات و ذخیره حیات اخروی ما خواهد بود و با کارنامه ای مشحون از خیرات و برکات و انس با قرآن به درگاه الهی واصل می شویم.

اسماعیلی با بیان اینکه دقایقی که برای شنیدن و قرائت قرآن صرف می کنیم، لحظات نورانی را برای ما رقم می زند و ملائک نیز ناظر بر آن هستند، افزود: راه حفظ قرآن کریم از روانخوانی و درست خوانی می گذرد و امیدواریم اجرای طرح هایی مانند بشری بتواند ما را در ادامه مسیر به سرمنزل مقصود برساند.

دوره تربیت مربی تجوید، روخوانی و روان خوانی پیش از این در ۲۷ استان کشور برگزار شده و هفتاد و هشتمین برنامه تربیت مربی قرآنی نیز از روز گذشته به مدت ۲ روز به میزبانی قزوین آغاز شده است.

اسماعیلی در حاشیه حضور برای افتتاح هفتمین دوسالانه خوشنویسی ایران که در قزوین برگزار خواهد شد، ظهر جمعه وارد این شهر شد و از جلسه تربیت مربیان قرآن که در قزوین به عنوان بیست و هشتمین استان اجرا می شود، دیدن کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار