مردم در انتخابات مایه آبرو و عزت کشورشان خواهند شد

مهدیه بحرالعلوم

مردم در انتخابات مایه آبرو و عزت کشورشان خواهند شد

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مردم ایران در این انتخابات هم بهتر از گذشته مایه آبرو و عزت کشور، نظام و شهیدانشان خواهند شد.
کد خبر : 13165
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
مردم در انتخابات مایه آبرو و عزت کشورشان خواهند شد

به گزارش کاتنا و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه امروز نماز جمعه تهران ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت رضای الهی و پرهیز از غضب پروردگار، به دلبستگی امامان انقلاب و مردم نسبت به یکدیگر اشاره و اظهار کرد: به حمدالله امام خمینی (ره) از مردم راضی بود و می‌فرمودند که ایمان مردم ما نسبت به مردم صدر اسلام، بهتر است، امام به مردم خودش به ملت خود دلبستگی معنوی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی افزود: مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای نیز در جمع ائمه جمعه خطاب به امامان جمعه مطالب بسیار راهبردی و سازنده‌ای بیان فرمودند که هم درسی بود برای ائمه جمعه و هم اهمیت نماز جمعه، جایگاه نماز جمعه و وظائف خطبای جمعه را درخصوص اینکه باید با چه لحنی و چه زبانی هم در مقام معاشرت با مردم برخورد کنند گوشزد کردند.

وی ادامه داد: از جمله سفارشات مقام معظم رهبری به امامان جمعه این بود که مردم بسیار خوب و مومن هستند، هرچند از نظر برخی از ظواهر، ملتزم عملی نیستند این‌ها هم دلشان با خداست و معانی و مفاهیم معنوی در این‌ها هم به چشم می‌خورد، مردمی که ما فکر می‌کنیم در انجام بعضی از فرائض کوتاهی دارند و یا حرفهایشان خیلی حساب شده نیست، دیدگاه رهبری این است که مردم وفادارند، هر موقع به آمادگی حضور در میدان‌های گوناگون، دفاع از ایران و نظام اسلامی و در عرصه‌های مقابله با انواع تهاجم‌های تبلیغاتی، عملی، سیاسی و اقتصادی نیاز داریم ویژه و ممتازند.

خطیب جمعه تهران اضافه کرد: مردم ما در مقابله با همه این ددمنشان و بدخواهان ویژه و ممتازاند. مردمی که امتحان خودشان را همه ساله چندین بار پای صندوق‌های رای داده اند و پای صندوق‌ها آمده اند، باید دشمنان، بدخواهان، ویروس‌های ناامیدکننده و یاس آور و تضعیف کنندگان ایمان بدانند این مردم امتحان خود را داده اند.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: این انقلاب با مردم خداجویِ ولاییِ ولایت محورِ شهیدپرور و قربانی‌ها را به مسلخ عشق بدرقه کردۀ آماده شهادت پابرجاست، این مردم برای انتخابات هم بهتر از گذشته مایۀ آبرو و عزت کشورشان و نظامشان و شهیدانشان خواهند شد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به تحولات غزه به عنوان مسأله اول جهان اسلام افزود: بیش از صد روز است که رژیم وحشی و بی دین صهیونیستی خود را به دنیا نشان داد و نفرت جهانی را برای خود ذخیره کرد و با بمب‌های سنگرشکن خانه‌ها را ویران و کودکان را به خاک و خون کشید و به کادر درمانی و بیمارستان‌ها حمله و خبرنگاران را شهید کرد و به همه قوانین بین المللی پشت پا زد.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه این رژیم ابتدا در سه مرحله می‌گفت، حماس باید نابود شود، سکنه غزه باید این منطقه را تخلیه کنند و اسرای ما آزاد شود، تاکید کرد: در مرحله اول سر آن‌ها به سنگ خورد و فرماندهانشان به جهنم واصل شدند و ضرر‌های سیاسی و اقتصادی دامن گیر آن‌ها شد که به نابودی این رژیم خواهد انجامید.

حجت الاسلام صدیقی اضافه کرد: این رژیم در مرحله دوم عقب نشینی کرد و در مرحله سوم با ریختن بمب‌های خطرناک به مردم بی دفاع حمله کرد و مدعی می‌شد که قصد ما شناسایی و اشراف اطلاعاتی به تونل‌های حماس است و از اول جنایات تا امروز به هیچ یک از اهداف خود نرسید و زوال این رژیم هم به برکت خون‌های ریخته شده نزدیک است.

* عملیات سپاه هشدار به تهدیدات رژیم صهیونیستی بود
وی با اشاره به حملات سپاه به مقر تروریست‌ها در اربیل عراق و سوریه گفت: در دوشنبه شب هفته‌ای که گذشت سپاه قهرمان و همیشه بیدار در مقابل ترور‌های که در این ایام انجام شد و حرکت‌های کوری که داعش انجام داد و رژیم صهیونیستی هم افراد ارزشمند ما مانند شهید «سید رضی» را ترور کرد، انتقام خود را با فرستادن موشک‌ها، همزمان در دو کشور مختلف بر مواضع تروریست‌ها گرفت. این حمله قهرمانانه بسیار دقیق و برگ زرینی بر اوراق طلایی دوران حیات سپاه و نیرو‌های مسلح اضافه کرد.

خطیب جمعه تهران اظهار کرد: سپاه دو مقر را مورد هدف قرار داد و آغاز انتقامش را از یک زمان مناسبی شروع کرد. می‌توانستند از مسیر کرمانشاه یا مسیر نزدیکتر این حمله را انجام دهند، اما از فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری و از خوزستان عملیات را شروع کردند تا برای رژیم صهیونیستی شکست خورده هشدار لازمی باشد تا متوجه شود موشک‌های ما در حدی است که می‌تواند آن‌ها را مورد هدف قرار دهد و از این رو به خود اجازه ندهد که اقدامات تروریستی‌اش را ادامه دهد و این حیوان خطرناک در لاک خود فرو رود و جرأت نگاه به ما را نداشته باشد.

*سپاه بازوی مردم برای حراست از امنیت کشور است
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، سپاه را بازوی مردم برای حراست از امنیت کشور دانست و تاکید کرد: این حرکت سپاه به نمایندگی از آحاد مردم غیور ایران انجام شد و هشداری به همه بدخواهان بود تا متوجه شوند، اگر از این جنایات مرتکب شدند جای امنی در زیر این آسمان و در هیچ جای جهان برای آن‌ها نیست.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار