مهدی آل کثیر

مدیرکل تأمین اجتماعی استان خبر داد: اجرای طرح فهرست هوشمند بیمه تأمین اجتماعی در لرستان

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: طرح فهرست هوشمند حق بیمه تأمین اجتماعی، باهدف متمرکز سازی مراحل ارسال و پرداخت، تسهیل فرآیند و جلوگیری از ایجاد انباشت بدهی‌های بیمه‌ای کارفرمایان در استان اجرا شد.
کد خبر : 13045
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۵

به گزارش کاتنا ، منوچهر گودرزی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک و هوشمندسازی فرآیند تهیه لیست و پرداخت حق بیمه، سازمان تأمین اجتماعی اقدام به طراحی و ساخت سامانه متمرکز لیست هوشمند کرده است که برای ارسال لیست و پرداخت حق بیمه، کارفرمایان باید با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی اینترنتی es.tamin.ir مراجعه کنند.

وی گفت: سامانه لیست هوشمند به گونه‌ای تعبیه شده است که تا زمانی که پردازش و پرداخت توسط کارفرما موفقیت‌آمیز نباشد هیچ‌گونه سابقه‌ای ایجاد نشده و لیست به شعبه ذیربط منتقل نخواهد شد.

گودرزی با تشریح مزایای اجرای این طرح گفت: در این طرح تلاش شده است تا بخش عمده کنترل‌هایی که تاکنون بعد از تکمیل و ارسال لیست حق‌بیمه، در شعب و در غیاب کارفرما بر روی لیست‌های دریافتی اعمال و در مواردی سبب ایجاد بدهی یا اعمال جریمه برای کارفرمایان می‌شد، به‌صورت برخط و در زمان ثبت لیست بر روی آن اعمال شود و بازخورد لازم برای اصلاح اشکالات و نواقص احتمالی به کارفرما داده شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان افزود: در واقع با اجرای طرح لیست هوشمند و تعمیم آن به‌صورت کشوری، همه پردازش‌های لیست حق بیمه کارفرمایان به‌صورت متمرکز و هوشمند و هم‌زمان با تکمیل لیست انجام می‌شود و کارفرما فرصت خواهد داشت نواقص احتمالی را پیش از ارسال آن رفع کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار