انتخابات از مهم‌ترین فصول دخالت در سرنوشت کشور است

مهدیه بحرالعلوم

انتخابات از مهم‌ترین فصول دخالت در سرنوشت کشور است

وزیر کشور گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین فصول دخالت در سرنوشت کشور و همان احساس مسئولیت اجتماعی است که بر سرنوشت افراد و آینده کشور تاثیرگذار است.
کد خبر : 12957
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
انتخابات از مهم‌ترین فصول دخالت در سرنوشت کشور است

به گزارش کاتنا و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما احمد وحیدی در همایش ملی مشترک وزارت آموزش و پرورش و کشور با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی درحوزه مسئولیت های اجتماعی، انتخابات را از مهم‌ترین مسئولیت های اجتماعی دانست.

وی با تاکید بر موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات اسفندماه امسال گفت : در کشور، خانواده ای گسترده تر از آموزش و پرورش نداریم و این بهترین امکان برای گسترده کردن مشارکت در انتخابات پیش رو است.

وحیدی ابراز امیدواری کرد با حضور پررنگ همه مدیران، معلمان و دانش آموزان رای اولی و خانواده گسترده آموزش و ‌پرورش، شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات امسال باشیم.

وزیر کشور با بیان اینکه هویت های قدرتمند در فضای آموزش و پرورش رشد می یابد، اضافه کرد: قدرتمند ساختن هویت بومی، راه حل تقابل با تهاجماتی است که از منجلاب بی هویتی غربی به سمت ما سرازیر است.

اهمیت آموزش ارزش های اجتماعی از دوران کودکی از مسائل دیگری بود که وزیر کشور در سخنان خود برآن تاکید کرد و افزود: ارزش های اجتماعی اگر از دوران کودکی به شکلی مطلوب در مدارس آموزش داده شوند بی شک در نظم و انضباط اجتماعی تاثیر به سزایی خواهد داشت.

وحیدی مدرک گرایی و متعاقب آن آموزش با محوریت کنکور را از مصائب این حوزه دانست و افزود: خوشبختانه در این دولت برای برون رفت از این مشکل اقداماتی انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیشرفت هایی که امروز در کشور شاهد آن هستیم، اظهارداشت: افزایش توطئه های دشمنان ناشی از همین پیشرفت هاست .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار