مهدی آل کثیر

مدیر مخابرات منطقه استان خبر داد؛ اجرای 200 پروژه در حوزه تلفن همراه در لرستان/ آمادگی مخابرات منطقه لرستان برای برگزاری انتخابات

مدیر مخابرات منطقه لرستان با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات از برنامه ریزی قبلی برای افزایش سایت های تلفن همراه و پهنای باند اینترنت از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.
کد خبر : 12770
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

به گزارش کاتنا ، نبی اله شمسی فر در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص تمهیدات لازم برای افزایش سایت های تلفن همراه و  پهنای باند اینترنت در روز انتخابات با اشاره به اینکه بسترهای ارتباطی نقش مهمی در انتخابات دارد، اظهار کرد: مخابرات منطقه لرستان  نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام داده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از ابتدای سال با در نظر گرفتن انتخابات پیش بینی ها و اقدامات مورد نیاز توسط شرکت مخابرات به عمل آمده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان در ادامه گفت: بمنظور دسترسی مردم به سامانه های ارتباطی و فناوری و ایجاد زیر ساخت الکترونیکی برگزاری انتخابات  از ابتدای سال تاکنون 105 سایت تلفن همراه در دستور کار مخابرات  استان قرار گرفته که 85 سایت تلفن همراه در مناطق روستایی و 20 سایت تلفن همراه در مناطق شهری و بیش از 95 سایت جهت ارتقاء تکنولوژی در استان احداث خواهد شد.

شمسی فر در پایان گفت: جهت نصب و راه اندازی این سایت ها 695 میلیارد تومان اعتباز هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار