مهدی آل کثیر

استاندار لرستان در کنگره ملی بانوی تمدن ساز: زن تأثیرگذار در حساس ترین برهه ها مسئولیت خود را دانسته و عمل می کند

استاندار لرستان گفت: زن تأثیرگذار کسی است که در حساس ترین برهه ها مسئولیت خود را دانسته و به آن عمل می کند.
کد خبر : 12626
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

به گزارش کاتنا ،فرهاد زیویار روز چهارشنبه سیزدهم دی ماه در دومین کنگره ملی بانوی تمدن ساز و تأثیر گذار عنوان کرد: نمونه ی بارز زنان تأثیر گذار امروز در غزه به عنوان خط مقدم نهضت مقاومت در کنار مردان و کودکان به وضوح قابل رویت است.

وی ادامه داد: زنان غزه با تأسی از نهضت مقاومت که برگرفته از نگاه ائمه اطهار و حضرت فاطمه زهرا(س) است در برابر جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در صف اول مقاومت قرار دارند.

استاندار با اشاره به خصایص والای فاطمه زهرا(س) به عنوان الگوی بانوان موفق و تأثیرگذار، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) نسبت به اطرافیان و جامعه احساس مسئولیت داشتند و در برهه های حساس اسلام به نقش خودشان به موقع عمل می کردند.

زیویار اظهار کرد: مرتبت فاطمه زهرا(س) به قدری والاست که ایشان تحت تعلیم والاترین شخص و مربی یعنی حضرت محمد مصطفی(ص) قرار داشتند.

وی تأکید کرد: الگوی انسانی حضرت فاطمه زهرا(س) برای بانوان ما کامل ترین و بهترین الگو است.

استاندار همچنین به مناسبت های مهم دی ماه از جمله سالروزحضور حماسی مردم در نهم دی ماه 88، شهادت سردار سلیمانی و ولادت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: حلقه ی اتصال این مناسبت ها نگاه بصیرتی نشات گرفته از نهضت مقاومت است.

زیویار همچنین به نقش مهم زنان در قیام نوزدهم دی ماه مردم قم اشاره کرد و عنوان کرد: نقش مهم زنان در قیام این روز نشأت گرفته از درکی بود که زنان نسبت به جامعه زمان خود داشتند و آن را بروز دادند.

در دومین کنگره ملی بانوان تمدن ساز که در سالن اجتماعات جهادکشاورزی استان لرستان برگزار شد از کتاب شناختنامه بانوان تمدن ساز رونمایی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار