در ادامه دیدارهای دکتر آقامیری با تشکل‌های دانشجویی

سعید غلامزاده

استاندار قم: دانشجویان ایده‌های خود را برای حل مشکلات استان مطرح کنند/لزوم افزایش مهارت‌آموزی در دانشگاه‌ها

دکتر آقامیری با بیان اینکه دیدارها و نشست‌های دانشجویی مستمر خواهد بود، گفت: دانشجویان ایده‌های خود را برای حل مشکلات استان مطرح کنند.
کد خبر : 12352
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

به گزارش کاتنا،دکتر سیدمحمد آقامیری شب گذشته در نشست صمیمی با فعالان کانون‌ها و انجمن‌های علمی دانشگاه‌های استان که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: دانشجویان دارای ظرفیت خوب و موثری هستند که باید به آن‌ها توجه کرد، بنده اعتقاد راسخی به استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان در حل مسائل دارم.

وی ادامه داد: در این چند ماهه اخیر نشست‌های مختلفی را با بخش‌های مختلف جامعه دانشجویی برگزار کرده و سعی کردیم از ایده و فکر آن‌ها استفاده کنیم.

استاندار قم گفت: دانشجویانی که ایده و پیشنهادی دارند می‌توانند روزهای یک شنبه و سه شنبه به استانداری مراجعه کرده و مسائل خود را مطرح کنند، البته آن‌ها می‌توانند از راه‌های مختلف با بنده ارتباط‌گیری کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مهارت‌آموزی به دانشجویان باید در دستور کار دانشگاه‌ها قرار گیرد، خاطرنشان کرد: دانشجویی که فارغ التحصیل می‌شود علاوه بر اطلاعات علمی باید مهارتی هم در همان راستا آموزش دیده باشد تا بتواند وارد بازار شود، دانشگاه باید هم علمی باشد و هم کاربردی.

دکتر آقامیری با اشاره لزوم داشتن حجاب در دانشگاه‌های استان تاکید کرد: حجاب‌ و عفاف یکی از مهم‌ترین ارزش‌های انسانی است که باید به آن اهتمام داشت، واقعیت این است که اسلام نگاه عمیق به زنان دارد و می‌دانیم هیچ تمدنی مانند اسلام به این موضوع توجه نکرده است.

استاندار قم با بیان اینکه ماهیت انتخابات باید در دانشگاه‌ها تبیین شود، مطرح کرد: دانشجو باید از حساسیت انتخاب خود آگاه باشد و بداند که حضورش در پای صندوق رای بسیار اهمیت دارد.

وی در پایان با بیان اینکه از حضور در دانشگاه و جلسه با دانشجویان استقبال می‌کند، اظهار داشت: بنده آماده حضور در دانشگاه‌های مختلف و برگزاری نشست با دانشجویان هستم، اما باید به این موضوع توجه شود که دانشجو با اطلاعات کافی و موثق وارد جلسه شوند.

دانشجویان در این جلسه به نکاتی همچون موضوعات فرهنگی، عفاف و حجاب، تقویت کانون‌های علمی در دانشگاه‌ها، حساسیت در انتصاب مدیران کل دستگاه‌های دولتی استان، رفع مشکلات خوابگاهی دانشگاه‌ها و… اشاره کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار