ف گلپایگانی

مدیرعامل یک واحد صنعتی آلاینده در قم به حبس محکوم شد

رئیس اداره حقوقی محیط زیست قم از صدور حکم قضایی یکسال حبس و یکماه ممنوعیت فعالیت برای مدیرعامل یک واحد صنعتی آلاینده درا ین استان خبر داد.
کد خبر : 12320
تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
مدیرعامل یک واحد صنعتی آلاینده در قم به حبس محکوم شد

علی احمدی روز شنبه اعلام کرد: واحدهای آلاینده صنعتی در تمامی نقاط استان، به صورت شبانه روزی مورد رصد و پایش قرار گرفته و در صورت احراز هرگونه آلودگی، اخطاریه های لازم برای آنها صادر می‌شود.

وی در ادامه افزود: واحدهای صنعتی در صورت عدم توجه به اخطاریه های صادر شده از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، به مراجع قضایی معرفی و به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی، با آنها به شدت برخورد می‌شود.

رئیس اداره حقوقی اداره کل حفاظت محیط زیست قم گفت: در همین راستا یکی از واحدهای صنعتی آلاینده در جاده کاشان که شکایت‌های متعدد مردمی نیز داشته است، در محاکم قضایی محکوم شده‌است.

وی با بیان اینکه مدیرعامل این واحد صنعتی به یکسال حبس تعزیری محکوم شده که به مدت سه سال تعلیق شده است، خاطرنشان کرد: این شرکت نیز به مدت یک ماه پلمب خواهد شد و تا رفع منشأ آلودگی فعالیتی نخواهد داشت.

احمدی در پایان با بیان اینکه کارشناسان این اداره‌کل به عنوان ضابطان خاص قضایی با هرگونه آلودگی زیست محیطی بر اساس قوانین برخورد می کنند، تصریح کرد: شهروندان محترم نیز می توانند گزارش های خود از تخلفات زیست محیطی را با شماره تلفن های ۸۲-۳۲۶۰۲۹۸۱ و یا ۰۹۱۰۷۲۲۷۵۴۱ (ایتا و بله) در میان بگذارند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار