موسوی

۱۰ هزار قمی از خدمات مشاوره ازدواج استفاده کردند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: بیش از ۱۰ هزار شهروند قمی از خدمات مختلف در زمینه مشاوره ازدواج در مراکز تابعه این اداره استفاده کردند.
کد خبر : 11948
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
۱۰ هزار قمی از خدمات مشاوره ازدواج استفاده کردند

ابراهیم سانی خانی افزود: این تعداد در کارگاه‌های آموزشی مراکز تابعه این اداره کل، در زمینه های پیش، حین و بعد از ازدواج از خدمات مشاوره و آموزشی در سال جاری بهره برده اند.

وی با تاکید بر این که این آمار یک رکورد است، گفت: قم با برگزاری ۱۴ جشن وصال یکی از استان های موفق در ترویج سنت حسنه ازدواج و مروج ازدواج آسان و آسمانی بوده است.

به گفته سانی خانی، در حال حاضر نخستین مرکز جامع ازدواج ،خانواده و جمعیت در سطح کشور در قم فعالیت می کند و ۱۷ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده با مجوز وزارت ورزش و جوانان مشغول بکار هستند و ۶ مرکز هم مجوز واسطه گری ازدواج و همسان گزینی را اخذ کرده اند.

وی گفت که نزدیک به ۸۰ سازمان مردم نهاد (سمن) در این حوزه در استان قم فعالیت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم افزود: کسب رتبه برتر دستگاه در فعالیت های جوانی جمعیت و همچنین رتبه اول در فعالیت های فرهنگی در بین ۳۱ استان کشور و رتبه سومی در برگزاری رویداد ملی “اتم”، برخی از دستاوردهای اداره کل ورزش و جوانان است.

سانی خانی همچنین یکی از مهمترین مصوبات جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان ها را در خصوص اوقات فراغت جوانان ذکر کرد که با محوریت اداره کل ورزش و جوانان و کانون مساجد فعالیت های منسجمی در سال جاری رقم خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار