مهدی آل کثیر

مدیرکل انتقال خون استان خبرداد؛ آغاز پویش نذر خون “رهروان فاطمی” در لرستان

مدیرکل انتقال خون لرستان از آغاز پویش نذر خون "رهروان فاطمی" همزمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه در استان خبر داد.
کد خبر : 11681
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

به گزارش کاتنا، علی سوری روز یکشنبه دوازدهم آذر ماه در مراسم اجرای پویش نذر خون “رهروان فاطمی” اظهار کرد: این پویش تا سیزدهم دی ماه مصادف با روز ولادت حضرت فاطمه (س) با محوریت اهدای خون بانوان در همه پایگاه‌ها و مراکز اهدای خون استان اجرا می‌شود.

وی افزود: نیاز به خون و فرآورده‌های آن همیشگی است و مختص به زمان خاصی نیست، اما با توجه به نوعدوستی مردم و طرح نذر خون که چند سالی است در ایران برگزار می شود، امیدواریم عموم اهداکنندگان به ویژه جوانان و بانوان از طرح نذر خون رهروان فاطمی استقبال کنند.

مدیرکل انتقال خون لرستان با بیان اینکه گروه اهداکنندگان خانم، کمتر در معرض ریزفاکتورهای آلوده کننده خون قرار دارند، تاکید کرد: از همه بانوان استان دعوت می شود با پیوستن به پویش نذر خون رهروان فاطمی برای اهدای خون در سراسر استان پیش قدم و با اهدای خون نجات دهنده کسانی باشند که چشم انتظار قطرات حیات بخش خون هستند.

سوری اضافه کرد: ظرفیتی که در بانوان برای آموزش خانواده و ترویج فرهنگ اهدای خون وجود دارد، می تواند تضمین کننده نسلی باشد که به نجات جان هموطنان و اهدای خون اهمیت می دهد و هر بانوی اهدا کننده خون می تواند خانواده را به یک مرکز اهدای خون تبدیل کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار