مهدی آل کثیر

استاندار لرستان ؛ اولویت دولت تکمیل پروژه‌های عمرانی در استان است

استاندار لرستان گفت ؛ اولویت دولت تکمیل پروژه‌های عمرانی پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد است.
کد خبر : 11604
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

به گزارش کاتنا ف فرهاد زیویار در حاشیه بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از بیمارستان در حال ساخت نیایش با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه اظهار کرد: پروژه در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، این در حالی است که در بازدید قبلی که از پروژه داشتیم پیشرفت فیزیکی آن زیر ۴۵ درصد بود.

وی بیان کرد: تخصیص اعتبار بیمارستان نیایش در حال حاضر با مشکلی مواجه نیست، از طرفی مشکل ماده ۵۶ پروژه با کمک و همکاری ارکان و اجزا دولت در استان رفع شد.

استاندار لرستان تاکید کرد: از همه ظرفیت دولت برای اینکه بیمارستان نیایش زودتر به بهره‌برداری برسد استفاده می‌کنیم، حتی از ظرفیت مولد سازی هم به عنوان یک ظرفیت برای پیشرفت پروژه استفاده خواهیم کرد.

 زیویار با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان ازجمله راه‌آهن، سد معشوره، بیمارستان نیایش و بیمارستان‌های دورود و کوهدشت زمانی که تحویل دولت سیزدهم شدند، کمتر از ۴۰ درصد بود، گفت: اما در دولت سیزدهم این پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار هستند.

وی، گفت: با توجه به اینکه اولویت دولت تکمیل پروژه‌های عمرانی پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد است، باید تلاش کنیم با قافله کارگاه‌های عمرانی کشور همراه باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار