مهدی آل کثیر

رئیس پارک علم و فناوری استان خبر داد؛ برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری لرستان

رئیس پارک علم و فناوری لرستان از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امسال به مدت 3 روز در محل سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه استان خبر داد.
کد خبر : 11589
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

به گزارش کاتنا، فرهاد نامداری روز چهارشنبه هشتم آذر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه امسال با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بر مهار تورم و رشد تولید در سال 1402 و با شعار هفته پژوهش و فناوری امسال با عنوان “پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم” برپا خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور دانشگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مراکز تحقیقاتی، استارتاپ‌ها و واحدهای فناور از تاریخ 13 لغایت 15 آذرماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان در ادامه به برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متعدد در طول زمان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و افزود: تعدادی کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف با حضور صاحب‌نظران و اساتید حوزه‌های مربوطه طی 3 روز در محل نمایشگاه برگزار می‌شود که جزئیات و ساعات دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است بیست‌ و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار لرستان جهت بازدید علاقمندان از تاریخ 13 لغایت 15 آذرماه 1402 به مدت سه روز از ساعت 9 صبح الی 16 عصر جهت نمایش دستاوردهای فناوران، نخبگان و شرکت های دانش بنیان دایر است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار