مهدی آل کثیر

رئیس اداره ایمنی راهداری استان خبر داد؛ صدور بیش از ۳۷ هزار برگه معاینه فنی خودرو های سنگین در لرستان

رئیس اداره ایمنی راهداری لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، ۳۷ هزار و ۹۴۹برگه معاینه فنی خودرو های سنگین در استان صادر شده است.
کد خبر : 11285
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

به گزارش کاتنا ، لقمان نادی در گفت و گو با خبرنگاران به عملکرد اداره ایمنی و ترافیک استان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت ایمنی تردد وسایل نقلیه حامل بارهای ترافیکی، هرگونه جابجایی بارهای ترافیکی مشروط به صدور بارنامه ترافیکی است،که در این راستا از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه تعداد ۹۵۱ فقره پروانه بارهای ترافیکی در استان ن صادر شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت با همکاری پلیس راه ۲۹۵ مورد تخلف اضافه تناژ شناسایی و اعمال قانون شده اند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستانبیان کرد : تعمیر و نگهداری ۱۱ دستگاه باسکول ثابت مقابل پلیس راه، برگزاری ۶ جلسه کمیسیون ایمنی راه و ۱۷ جلسه کمیته های فرعی کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان را از عملکردهای شاخص این اداره در هفت ماهه ۱۴۰۲ عنوان کرد.

وی به شناسایی و ارجاع جرائم ترافیکی به کمیسیون های مربوطه اشاره کرد و گفت: در این مدت ۲۵۹ مورد تخلف شرکت های حمل و نقل در حوزه ایمنی بار و مسافر، شناسایی و برای بررسی و برخورد متناسب به کمیسیون های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ استان ارجاع شده است.

نادی بیان کرد : ۶۱۱ مورد گشت کنترل دروازه ای، بازدید از مراکز معاینه فنی با همکاری کارشناسان پلیس راه و محیط زیست به تعداد ۸۴ مورد و انعقاد هشت فقره قرارداد در زمینه ایمن سازی، آموزش و فرهنگسازی ترافیکی ، بخش دیگری از عملکرد اداره ایمنی و ترافیک در هفت ماهه ۱۴۰۲ می باشد.

وی خاطرنشان کرد: کنترل و نظارت بر تردد ۲۱۰ دستگاه تانکر حمل مواد خطرناک در محورهای استان و صدور ۳۷ هزار ۹۴۹ برچسب معاینه فنی در این مدت انجام گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار