مهدی آل کثیر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ؛ زبان هنر می تواند نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت : زبان هنر می تواند نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته باشد.
کد خبر : 11156
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

به گزارش کاتنا ، اعظم روانشاد در ایین پایانی نخستین جشنواره فرهنگی منطقه‌ای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با عنوان «خط قرمز» خرم‌آباد افزود: گسترش فضای مجازی موجب خلق نوعی بی هویتی به ویژه بین نسل جوان و نوجوان شده است که آسیب های اجتماعی خاص خود را به دنبال دارد .

وی افزود: باید به زبان هنر، فرهنگ و رسانه به همه آحاد جامعه و به خصوص جوانان پیشگیری از آسیب و اجتناب از معضل را آموخت و در این چهارچوب به خلق اثر و تولید محتوا برای مخاطبان جوان پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: آسیب های اجتماعی فراوانی شایع است که بسیاری از آنها خود تقویت کننده هستند یعنی به عنوان مثال به دنبال افزایش اعتیاد، سرقت های خرد، طلاق و بسیاری از آسیب های اجتماعی دیگر هم روی می دهد.

روانشاد تاکید کرد: جوانان جامعه با گسترش فضای مجازی دچار نوعی بی هویتی شده اند که آسیب های اجتماعی خاص خود را به دنبال دارد و یکی از وظایف رسانه ها تشریح این آسیب ها برای نسل جوان جامعه است.

وی تاکید کرد: ارتقای فرهنگ عمومی و آشنایی و پیشگیری از معضلات و مشکلات اجتماعی می طلبد آثار این جشنواره در دسترس جوانان و نوجوانان و دانش آموزان قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه زبان هنر ویژگی های برجسته و خاصی دارد افزود: زبان هنر می تواند نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته باشد و با توجه به اینکه جوانان امروز پیچیدگی های بحرانی بیشتری نسبت به نسل گذشته دارند باید با زبان روز تولید اثر و محتوا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار