مهدی آل کثیر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان؛ چهار تصفیه خانه فاضلاب در سطح استان با ظرفیت ۱۲۷۵۰۰ مترمکعب در روز در مدار است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از فعال بودن ۴تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای خرم آباد، پلدختر، الیگودرز و بروجرد با ظرفیت ۱۲۷۵۰۰مترمکعب در روز خبر داد.
کد خبر : 11023
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

به گزارش کاتنا ، یاسر اکبریان امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد : با توجه به اهمیت و ضرورت تصفیه خانه فاضلاب در بحث های محیط زیستی و بهداشتی علاوه بر این ۴تصفیه خانه که در مدار هستندبه دنبال توسعه و افزایش ساخت مدول های بعدی در این تصفیه خانه ها هستیم تا به نسبت افزایش جمعیت و توسعه شهرنشینی بتوانیم جوابگوی ارائه خدمات مطلوب به مردم باشیم.

وی افزود: همچنین در حال حاضر ۵ تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای ازنا،دورود،الشتر،کوهدشت و نورآباد با پیشرفت ساختمانی ۵۵ درصد در حال ساخت می باشند که ظرفیت روزانه آنها ۷۴۰۰۰ مترمکعب در روز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان بیان کرد: برای این تصفیه خانه ها از طریق مالی، از جمله اخذ تسهیلات از بانک ها و منابع ملی و بودجه ای پیگیر اعتبار هستیم که امیدواریم با ادامه حمایت های وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور و همچمین مدیریت ارشد استان و نمایندگان محترم در مجلس بتوانیم این تصفیه خانه ها را در مدار بهره برداری قرار دهیم که با وارد مدارشدن این تصفیه خانه ها تمامی شهرهای بالای ۲۰هزار نفر تحت پوشش تصفیه خانه فاضلاب قرار خواهند گرفت.

وی میزان اعتبار برای تکمیل این تصفیه خانه ها را ۱۷۰۰ میلیارد تومان پیش بینی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار