ف گلپایگانی

دستور استاندار قم برای تکمیل مجتمع ادارات جعفرآباد در ۲۰ روز عملیاتی شد

فرماندار شهرستان جعفرآباد قم با اشاره به افتتاح مجتمع ادارات این شهرستان با حضور استاندار قم گفت: این ساختمان با مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و با دستور استاندار مبنی بر این که طی مدت ۲۰ روز باید این مجتمع ایجاد شود امروز افتتاح شد.
کد خبر : 10640
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۰۱
دستور استاندار قم برای تکمیل مجتمع ادارات جعفرآباد در ۲۰ روز عملیاتی شد

ذبیح الله عبداللهی اظهار داشت: در مجتمع ادارات شهرستان جعفرآباد هفت اداره صنعت، معدن و تجارت،‌ میراث فرهنگی ،‌گردشگری و صنایع دستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی،‌ محیط زیست، راه و شهرسازی، کمیته امداد و راهداری از امروز رسما کار خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: ساختمان مجتمع ادارات در ۲ طبقه واقع است و برای تعمیر و تجهیز آن سه میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: استاندار قم که در آیین افتتاح این مجمتع حضور داشت به مدیران استانی تاکید کرد از مرکز استان اختیار لازم را به مدیران شهرستان جعفرآباد بدهند تا مردم برای امور اداری نیاز به مراجعه به قم نداشته باشند.

فرماندار جعفرآباد افزود: طبق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در شهرستان هایی که کمتر از ۷۰ هزار نفر جمعیت دارند نباید ساختمان مستقلی برای ادارات احداث شود و باید ادارات در یک مجتمع خدمت رسانی کنند.

وی ادامه داد: تاکنون استقرار ۲۶ اداره را در شهرستان جعفرآباد داشتیم که اکنون با افتتاح مجتمع ادارات تعداد آن ها به ۳۳ اداره رسید.

وی ابراز داشت: سه اداره باقیمانده که باید در جعفرآباد مستقر شوند شرکت پخش فرآورده های نفتی، اداره غله و بازرگانی و اداره امورمالیاتی است.

 

صدور مجوز تاسیس درمانگاه شبانه روزی شهرستان جعفرآباد

استاندار قم در آیین افتتاح مجتمع اداری شهرستان جعفرآباد گفت: صدور مجوز تاسیس درمانگاه شبانه روزی شهرستان جعفرآباد انجام شده و با تلاش مدیران این شهرستان در آینده ای نزدیک این درمانگاه افتتاح خواهد شد.

سید محمد آقامیری اظهار کرد: اتفاقی که امروز در این شهرستان رقم خورد اولین قدم برای ادامه راه جهادی مدیران برای رفع مشکل مردم در این نقطه از استان قم است.

وی افزود: ادارات شهرستان باید تمام وظایف ادارات کل را دارا باشند و ارباب رجوع نباید برای یک امضا از اینجا به مرکز استان مراجعه کند.

استاندار قم تصریح کرد: کارکنان ادارات شهرستان هم باید محل زندگی خود را به شهرستان منتقل کنند و کارمندانی که از کلان شهر به شهرستان‌ها منتقل می‌شوند از مزایای بیشتری بهره‌مند خواهند شد.

آقامیری در ادامه گفت: مصوبات مربوط به این شهرستان که 45 روز قبل انجام شده است توسط فرماندار شهرستان پیگیری شود و طی دو هفته آینده نتایج با حضور مجدد اینجانب در شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج آن باید به اطلاع مردم رسانده شود .

شهرستان جعفرآباد از دو بخش قاهان و مرکزی تشکیل شده‌ که جمعیت رسمی شهرستان ۲۷ هزار نفر و جمعیت غیر رسمی آن ۴۰ هزار نفر است.

با مصوبه هیات دولت و پیگیری های استاندار وقت قم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ تشکیل شهرستان‌های جدید کهک و جعفریه در استان قم تصویب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار