م.گلپایگانی

برگزاری اولین جلسه رسمی شورای مرکزی حزب همت استان قم

اولین جلسه رسمی شورای مرکزی حزب همت استان قم با حضور اعضای شورا در محل دفتر حزب برگزار و بر لزوم فعالیت جدی در راستای جهاد تبیین و انعکاس فعالیتهای انجام شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور امید آفرینی در بین مردم تأکید شد.
کد خبر : 10535
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
برگزاری اولین جلسه رسمی شورای مرکزی حزب همت استان قم

به گزارش کاتنا، حجت الاسلام رضا پیرزاده مسئول حزب همت استان قم در این جلسه بر لزوم فعالیت جدی کلیه اعضاء در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و انعکاس صحیح فعالیتهای انجام شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات ارائه شده به مردم و بویژه استان قم، به منظور امید آفرینی در بین آحاد جامعه تأکید کرد.

وی با ارائه تحلیل سیاسی از اوضاع منطقه، جنایات اخیر رژیم جعلی اسرائیل را در کشتار بیرحمانه و نسل کشی مردم بی گناه و مظلوم فلسطین، شدیداً محکوم نموده و خواستار حرکت جامعه جهانی برای جلوگیری از این فاجعه انسانی شد.

پیرزاده در این جلسه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بر لزوم سازماندهی اعضاء و بهره مندی از فضای رسانه ای استان تأکید کرد و گفت: ابتدای مسیر باید شناخت کافی در اعضاء از حزب همت و اهداف آن صورت پذیرد و سپس با تعیین مسیر و هدفمندی در ایجاد انگیزه بین آحاد جامعه، انتخاباتی باشکوه و پر شور را رقم بزنیم و بار دیگر اتحاد ملت شریف ایران و مردم غیور و ولایتمدار قم را به رخ جهانیان و دشمنان این مرز و بوم بکشانیم.

رئیس حزب همت استان قم همچنین با بیان برنامه های آینده این حزب در مساجد استان، تصریح کرد: در قالب جهاد تبیین برای انتخاباتی پرشور سلسله برنامه هایی در مساجد سطح استان با حضور اساتید حوزه و دانشگاه اجرا خواهد شد که ان شاءالله نقش موثری در تنویر افکار عمومی نسبت به مسائل روز ایفا خواهد کرد.

یادآور می شود در این جلسه احکام اعضای شورای مرکزی حزب همت استان قم نیز اعطاء شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار