مهدی آل کثیر

فرمانده کل سپاه: بیش از 6 هزار شهید حجت واضحی بر وفاداری و شجاعت مردم لرستان است

فرمانده کل سپاه گفت: فرزندان این استان با دستانی بلند دشمنان را در هم شکستند و بیش از 6 هزار شهید حجت واضحی بر بیعت، وفاداری، فداکاری، غیرت، شجاعت و ایثار مردم لرستان است.
کد خبر : 10428
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

به گزارش کاتنا ،  سردار سرلشکر حسین سلامی روز شنبه ششم آبان ماه  در  کنگره ملی شش هزار و 555 شهید لرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاه مقدس، مدافعان حرم به ویژه شهدای استان لرستان اظهار داشت: خداوند بزرگ را صمیمانه سپاسگزارم که امروز در این لحظه‌های سرشار از معنویت و روحانیت، ما را به میزبانی برای تجلیل از حماسه‌های جاودان شهیدان و به مهمانی لاله‌های سرافراز سرزمین جهاد و شهادت راه داد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست‌اند‌رکاران کنگره شهدای لرستان افزود: امام خامنه‌ا ‌ی کامل‌ترین توصیف را از شخیصت مردمان این استان را داشت، و اینجا سرزمین کوه‌های ‌سربلند و استوار و برافراشته است، سرزمین آبشارهای زلال  است، دقیقا این صفات برای مردمان استان لرستان هم عینت دارد، مردمان این استان ‌تجسم فضلیت‌ها و عظمت‌ها و درخشش‌ها هستند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مردمان این استان مردمانی غیو‌ر، قدر‌تمند و تجسم غیرت ابوالفضلی، وفاداری، فداکاری، و جوانمردی هستند، تصریح کرد: اینها یک حقیقت دائمی است و همگان به آن اذعان دارند.

وی با بیان اینکه مسیح کردستان شهید بروجردی بیرق‌‌دار جهاد سخت بود، ادامه داد: این شهید بزرگوار اسوه اخلاق و صبر بود، شهدای دیگر این استان در دوران دفاع مقدس همگی اسوه اخلاق و غیرت بودند.

سرلشکر سلامی با تجلیل از مقاومت مردم لرستان اضا‌فه کرد: معامله بزرگی که شهدا با خداوند کردند به آرزوی خود رسید و در جوار حق روزی خوار شدند تا حیات ابدی پیدا کنند تا اسلام اسرافراز باقی بماند تا کفار نتوانند بر سرنوشت ما تسلط یابند و این ایثار شهدا تا ابد ماندگار شد.

وی با اشاره به صبر و ایثار خانواده شهدا خاطرنشان کرد: خانواده شهدا جان جان خود را فدا کردند اما چقدر اخلاص میخواهد که زیباترین گوهر وجود خویش را برای عظمت اسلام فدا کند. عطمت و صبر خانواده شهدا در ین مسیر شهادت بسیار بزرگتر از شهادت فرزندانشان است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اگر اسلام ماند و درخشید و احکام الهی پیاده‌سازی شد، از درخشش این شهیدان بود، گفت: در صحنه نابرابری جنگیدیم و طبق پیش‌بینی‌ها‌ شکست می‌خوردیم و دشمنان بر ما غالب می‌شدند، اما شهدا در میدان نابرابر پا گذاشت و از هیبت دشمنان نترسیدند اینها بودند که کشور را از خطر ذلت و اشاره دوباره نجات دادند.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه پیروزی‌های شگفت‌انگیز مقابل دشمنان به دست آوردیم، خاطرنشان کرد: ابعاد عظیم جوانان رشیدمان در دفاع مقدس و در مقابل قدرت استکباری فراموش نخواهد شد و تاریخ دیگر این نوع ایثارگری‌ها را به خود نخواهد دید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار