ف گلپایگانی

قلب ایران برای غزه تپید، چشم ایران به‌یاد غزه گریست

اجتماع بزرگ ضدصهیونیستی در سراسر ایران اسلامی در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حمله به «بیمارستان المعمدانی» غزه، امروز با حضور اقشار مختلف مردم ایران برگزار شد.
کد خبر : 10080
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
قلب ایران برای غزه تپید، چشم ایران به‌یاد غزه گریست

اجتماع بزرگ ضدصهیونیستی در سراسر ایران اسلامی در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حمله به «بیمارستان المعمدانی» غزه، امروز با حضور اقشار مختلف مردم ایران برگزار شد.

مردم در سراسر ایران اسلامی با در دست داشتن پرچم فلسطین و با سر دادن شعارهای «هیهات من الذله» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر امریکا» با چشمانی گریان برای مظلومیت مردم فلسطین این اجتماعات را برگزار کردند.

تهران

ساعت 15 عصر امروز جمع گسترده‌ای از مردم پایتخت با برگزاری تجمع در میدان انقلاب ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین و پرچم‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر الله اکبر، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فرانسه انزجار خود را از جنایات صهیونیست‌ها نشان دادند.

سخنران این مراسم نیز سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران بود.

همچنین صبح امروز در میدان فلسطین تهران جامعه پزشکان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، آمادگی خود را برای اعزام به غزه برای درمان این مردم مظلوم اعلام کردند.

خراسان رضوی

اجتماع مردم مشهد نیز در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد و هزاران زائر و مجاور با حضور در این تجمع مردمی به اعلام انزجار از جنایت‌های این رژیم غاصب پرداختند.

خوزستان

مردم اهواز نیز در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه در میدان شهدا تجمع کردند.

گلستان

هزاران نفر از اهالی شیعه و سنی شهرستان گرگان نیز عصر امروز با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز در مقابل دانشگاه گلستان، جنایت‌های اخیر رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی را در به خاک و خون کشیدن مردم ستم دیده و بی‌دفاع غزه و به ویژه بمباران بیمارستان این شهر را محکوم کردند.

اردبیل

مردم ولایتمدار و شهید پرور اردبیل نیز با حضور پرشور و حداکثری خود پس از اقامه نماز ظهر در مصلا تجمع و بر‌علیه این رژیم جعلی شعار دادند.

در این تجمع مردم غیور اردبیل بار دیگری جنایت آشکار رژیم جعلی و کودک کش رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و انزجار خود را نسبت به حامیان این رژیم اعلام کردند.

مرکزی

تجمع مردم اراک نیز صبح امروز در واکنش به جنایت‌های ددمنشانه رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی برگزار شد.

 یزد

جوانان و مردم میبد از اقشار مختلف، طلاب و روحانیون، بسیجیان و دانشجویان دانشگاه‌ها و اقشار و طبقات مختلف با حضور در پارک فلسطین این شهرستان، جنایت رژیم جعلی صهیونیستی را به شدت محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی، این اقدام رژیم صهیونیستی را به معنی پایان خط رژیم دانستند و با مشت‌های گره کرده شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا، مرگ بر فرانسه، مرگ بر انگلیس، خواستار هرچه سریعتر پایان نسل کشی در غزه شدند.

 

آذربایجان غربی

در ارومیه نیز تجمع بزرگ امت ولایتمدار در دفاع از مردم غزه در ساعت 17 در میدان انقلاب این شهر برگزار شد.

همچنین دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ارومیه ضمن تعطیلی کلاس های درس خود، با برپایی تجمعی این اقدام را محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.
البرز

 

مردم غیور البرز در حمایت از مردم بی پناه و مظلوم و مقتدر غزه امروز، از میدان شهدا به سمت آستان مقدس امامزاده حسن(ع) راهپیمایی کردند.
ایلام

 

مردم ایلام نیز همزمان با مسلمانان جهان در پی جدیدترین جنایت صهیونیست‌ها در غزه فریاد مظلومیت خواهی سر دادند.
خراسان جنوبی

 

امروز خراسان‌جنوبی‌ها بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به میدان قدس و اصلی شهرهای این استان آمدند و انزجار خویش را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت فلسطینی‌ها اعلام کردند.

همچنین تجمع بزرگ دانشگاهیان علوم پزشکی بیرجند در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان معمدانی غزه و قتل عام مردم بی‌گناه بعد از نماز ظهر و عصر در مزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد.
سیستان و بلوچستان

 

مردم شیعه و سنی زاهدان نیز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع و خشم انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.
کرمان
مردم کرمان در پی تشدید جنایات رژیم صهیونسیتی و حمله ددمنشانه آن به بیمارستان غزه و شهادت بیش از هزار نفر در چند ثانیه، پیش از ظهر امروز در جوار فرمانده شهید سپاه قدس حاضر و خشم و نفرت خود از آن رژیم کودک‌کش را فریاد زدند.

کهگیلویه و بویراحمد

مردم شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز پس از جنایت خونین رژیم غاصب صهیونیستی در غزه به خیابان‌ها آمدند و جنایت تاریخی این رژیم در بمباران بیمارستان و کشتار وحشیانه مردم را محکوم کردند.
کرمانشاه

کادر درمان، دانشگاهیان و مردم فهیم استان کرمانشاه همچنین امروز در پی محکومیت بمباران بیمارستان غزه که سبب شهادت صدها زن و مرد بی‌گناه شده، در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی گرد هم جمع و خشم خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، به گوش جهانیان رساندند.

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ها به خصوص کادر درمان نیز همزمان با دیگر مردم کرمانشاه انزجار خود را از رژیم کودک‌کش اسرائیل به جهانیان اعلام کردند.

لرستان

مردم خرم‌‌آباد از ساعت ۱۶ عصر امروز نیز علیه جنایت رژیم کودک‌کش اسرائیل در کنار قلعه فلک‌الافلاک خرم‌‌آباد تجمع کردند.

قزوین

عصر امروز تجمع اقشار مختلف مردم قزوین در محکومیت جنایت علیه بشریت رژیم صهیونیستی در میدان آزادی(سبزه میدان) این شهر برگزار شد.

قزوینی ها امروز با سر دادن شعار «مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا» جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به ویژه کشتار اخیر مردم بی دفاع غزه و به شهادت رساندن کودکان و زنان مظلوم را محکوم کردند.

آذربایجان شرقی

مردم تبریز نیز در این تجمع دانشگاهی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اعضای هیات رئیسه دانشگاه، اساتید، دانشجویان و پرسنل دانشگاه، امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲ در محوطه مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی امام رضا (ع) برگزار شد، انزجار خود را در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه اعلام کردند.

هرمزگان

اهالی بشاگرد نیز امروز یک صدا جنایت صهیونیست‌ها در غزه بخصوص حمله به زنان و کودکان در بیمارستان های آن را محکوم کردند.

فارس

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی و کادر درمان و کارکنان بهداشت و درمان شیراز در محکومیت کشتار زنان، کودکان و کارکنان بهداشت و درمان فلسطینی در دانشکده پزشکی شیراز برگزار شد.

همچنین تجمع دانش آموزان شیرازی در حمایت از کودکان غزه، محکومیت جنایات رژیم صهیونستی و اعلام همبستگی با دانش آموزان فلسطینی، امروز ۲۶ مهرمله ۱۴۰۲، در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد.

همدان

راهپیمایی حماسی مردم دارالمجاهدین همدان در حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات هلوکاستی رژیم غاصب صهیونیستی نیز از میدان فلسطین تا میدان امام خمینی(ره) برگزار شد.

کادر سلامت دانشگاه علوم پزشکی همدان به همراه آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت بمباران بیمارستان غزه توسط رژیم صهیونیستی در دو بیمارستان بعثت و بهشتی تجمع کردند.
سمنان

 

مردم شهرستان شاهرود نیز ظهر امروز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت «هولوکاست واقعی» در غزه تجمعی باشکوه برگزار کردند.

قم

مردم قم نیز در پاسخ به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در حرم حضرت معصومه (س) گردهم آمدند و ضمن تسلیت فاجعه کشتار مردم غزه به محضر بانوی کرامت، برای نابودی رژیم صهیونسیتی دست به دعا برداشتند.

اصفهان

مردم انقلابی اصفهان عصر امروز با اجتماع بزرگ خود در میدان امام حسین علیه السلام این شهر انزجار و نفرت خود از رژیم کودک‌کش صهیونیستی را اعلام کردند.

مازندران

مردم انقلابی و ولایتمدار مازندران نیز همراه با مسؤولان و همگام با دیگر آزادگان دنیا در محکومیت نسل‌کشی و جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در میدان شهدای ساری تجمع کردند. شهروندان ساروی در این تجمع با در دست داشتن پرچم فلسطین و حزب‌الله شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند.

زنجان

مردم زنجان نیز ظهر امروز با برگزاری راهپیمایی با شکوه، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله به کودکان و زنان بی‌دفاع و بمباران بیمارستان‌های غزه محکوم کردند.

خراسان شمالی

مردم بجنورد نیز در محکومیت جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی و هولوکاست واقعی در غزه در میدان مرکزی این شهر تجمع کردند.

گیلان

 

مردم دیار سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) نیز در صحن این امام زاده عظیم‌الشأن دور هم جمع آمده و در محکومیت اقدام غیرانسانی رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه شعارهایی را سر دادند.

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار