استاندار لرستان: پایه گذاران رژیم غاصب اسراییل و حامیان آن در جنایت رخ داده در غزه سهیم هستند

استاندار لرستان گفت: پایه گذاران رژیم غاصب اسراییل و حامیان آن در جنایت رخ داده در غزه سهیم هستند و امت اسلامی در سراسر جهان نسبت به این جنایات بی تفاوت نخواهند بود.
کد خبر : 10071
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

به گزارش کاتنا ، فرهاد زیویار روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز استاندارد در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به بمباران بیمارستان غزه توسط رژیم غاصب اسراییل، اظهار کرد: این رژیم سرکش سزای اعمال جنایتکارانه خود را خواهد دید.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران هر جا انسانی مورد ظلم قرار می گیرد واکنش نشان می دهد اضافه کرد: مراسم نکوداشت استاندارد به جهت حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و رفتار شنیع و غیرانسانی، همراه با حزن و اندوهی عمیق برگزار شد که نشان می دهد ملت بزرگ ایران در آزادگی، انسان دوستی و غیرت جزو استانداردترین آحاد بشر محسوب می شود.

استاندار لرستان گفت: این جنایت حتما در تاریخ ثبت می شود و سرعت نابودی اسراییل را حتمی تر کرده است چراکه جبهه های جدیدی برای ریشه کن کردن این رژیم وحشی شکل خواهد گرفت و سرنوشت حتمی مرگ و نابودی را برای آن رقم خواهد زد.

زیویار با بیان اینکه این کارهای رژیم غاصب اسراییل نوعی دست و پا زدن است عنوان کرد: فاصله شهادت امام حسین(ع) و نهضت مظلومانه کربلا تا مجازات مسبین آن چندسالی بیشتر نبود و در کمترین زمان به وقوع پیوست.

وی همچنین با اشاره به اینکه استاندارد کارنامه ای ۱۰۰ساله را در پرونده دارد اضافه کرد: این تشکیلات مسوولیت های سنگینی همچون تدوین و نشر استانداردهای ملی را به عنوان یک مرجع حاکمیتی و رسمی داشته، متولی اصلی تضمین کیفیت کالا و خدمات بوده و وکیل مردم و دولت است.

وی تاکید کرد: مردمی بودن اولویت دولت سیزدهم است بنابراین باید درحوزه استاندارد، امکانات موجود برای افزایش رضایتمندی مردم در کیفیت کالاها به کار گرفته شود.

زیویار تصریح کرد: رعایت استاندارد برای تولید کننده در بکارگیری قواعد اصولی فرآیند ساخت، جلوگیری از اتلاف منابع انرژی و افزایش سرعت تولید موثر بوده و برای مصرف کننده اطمینان ایجاد می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار