سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ؛ بیش از 101 هزار خانوار لرستانی از طرح کالا برگ الکترونیک بهره مند شدند

سرپرست اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت : تاکنون 9 هزار و 132 خانوار در سطح استان از کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده‌اند.
کد خبر : 10065
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

به گزارش کاتنا  ، سید فرهاد ناصری نیا روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های ششم و هفتم اجرایی شده است ، اظهار داشت : استفاده از این طرح به طو ر کامل اختیاری است و شرط تخصیص افزایش اعتبار و تثبیت قیمت، استفاده حداقل ۲۰۰ هزار تومان از یارانه (هم ۴۰۰ هزار تومانی و هم ۳۰۰ هزار تومانی) خود برای خرید کالابرگ است، که پس از خرید ۲۰۰ هزارتومانی، امکان استفاده ۱۲۰ هزار تومان واریزی جدید برای آن‌ها فراهم می‌شود.

وی تعداد فروشگاه های فعال در این زمینه اشاره کرد و افزود : هم اکنون تعداد یک هزار 683 فروشگاه خرد و 152 فروشگاه زنجیره ای در سطح استان با یک هزار و 966 صندوق به متقاضیان استفاده از طرح ملی کالابرگ الکترونیک خدمات ارائه می دهند .

سرپرست اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان بیان کرد :20 درصد جمعیت استان در دهک های ششم و هفتم قرار دارد که حدود 113 خانوار را تشکیل می دهد .

ناصری نیا گفت : ازابتدای این طرح تاکنون بیش از 261 هزار و 834 تراکنش در فروشگاه های متصل به طرح کالا برگ الکترونیک به ثبت رسیده است .

وی تصریح کرد : امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج و گوشت از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است.

این مقام مسوول افزود: همه خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب و یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار