سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه برای دومین بار در میانه مذاکره کشورمان مورد حمله دشمن قرار گرفت، گفت: باید اطمینان حاصل کنیم که دشمن این خطا را دوباره تکرار نخواهد کرد، ما آغازگر جنگ نبودیم اما درباره زمان پایان آن ما تصمیم میگیریم و پایاندهنده آن خواهیم بود.
سخنگوی دولت مطالبهگری را حق شهروند و پاسخگویی را وظیفه مسئول است خواند که به گفته وی حتما در این بدهبستان، وجود تابآوری، اصول مطالبهگری و نهادهای واسط مورد نیاز است.
سخنگوی دولت درخصوص برنامه دولت برای تعطیلی دو روزه هفته آینده گفت: دولت تصمیم برای تعطیلی را به استانداران سپرده است و هر استان بر اساس نیاز و شرایط تصمیمگیری خواهد کرد.
سخنگوی دولت گفت: دولت بدون اطلاع رسانی قیمت بنزین را افزایش نخواهد داد.