برگزاری ۸۰ ویژه‌برنامه هفته تربیت بدنی در اسلامشهر

علیرضا بحرالعلوم

برگزاری ۸۰ ویژه‌برنامه هفته تربیت بدنی در اسلامشهر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر از بهره‌برداری نخستین زمین والیبال ساحلی این شهرستان خبر داد و گفت: ۸۰ ویژه‌برنامه با همکاری و همراهی هیئت‌های ورزشی و مشارکت ورزشکاران در رشته‌های مختلف در سطح اسلامشهر برگزار می‌شود.
کد خبر : 9984
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
برگزاری ۸۰ ویژه‌برنامه هفته تربیت بدنی در اسلامشهر

به گزارش کاتنا از اسلامشهر، سیدصادق صالحی، ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی، اظهار داشت: به مناسبت گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی بالغ بر 80 ویژه برنامه با همکاری و همراهی هیئت‌های ورزشی و مشارکت ورزشکاران و قهرمانان در رشته‌های مختلف در سطح شهرستان در بخش‌های مرکزی و چهاردانگه و احمدآباد مستوفی برگزار می‌شود.
وی افزود: با توجه به نقش و تأثیر ورزش در سلامت روح و جسم افراد مختلف و ایجاد نشاط و شادابی و تندرستی در جامعه، انجام فعالیت‌های ورزشی و ترویج ورزش همگانی مهم‌ترین اولویت برنامه‌های اداره ورزش و جوانان است که هفته تربیت بدنی فرصت مناسبی برای معرفی و تبیین بخشی از این فعالیت‌ها است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و تصویب ستاد بزرگداشت هفته تربیت بدنی که با حضور و همکاری همه دستگاه‌ها و ادارات مرتبط با ورزش برای نخستین بار در شهرستان اسلامشهر تشکیل شده، ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی در تمامی رشته‌های ورزشی در همه گروه‌ها و رده‌های سنی بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به نامگذاری شهرستان اسلامشهر به دیار قهرمانان ورزشی تأکید کرد: با توجه به وجود قهرمانان نامدار و پرافتخار بی‌شمار در شهرستان اسلامشهر و در راستای معرفی رشته‌های ورزشی و ایجاد انگیزه بیشتر شهروندان جهت انجام فعالیت‌های ورزشی، قهرمانان شاخص و مدال‌آوران ورزشی این شهرستان در رشته‌های مختلف در مدارس و بوستان‌ها و محافل مختلف فرهنگی، ورزشی منطقه حاضر و ضمن بیان خاطرات و تجربیات خود در خصوص معرفی رشته مورد فعالیتشان تبیین و تبلیغ می‌کنند.
صالحی افزود: با در نظر گرفتن تعداد زیاد برنامه‌های گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی، ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده از روز جمعه بیستم مهرماه با برگزاری مسابقات تیراندازی، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی، رقابت‌های اسنوکر و تنیس بانوان آغاز شده و تا پایان هفته تربیت بدنی ادامه خواهد داشت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: همچنین برای نخستین بار دو مسابقه با محوریت اداره ورزش و جوانان برای معلولین و جانبازان در هفته تربیت بدنی انجام خواهد شد.
وی با اشاره به فعالیت بیش از 46 هیئت ورزشی فعال برای آقایان و 35 هیئت ورزشی برای بانوان در شهرستان اسلامشهر گفت: با همکاری هیئت‌های ورزشی فعال در منطقه، تقریباً در هر رشته ورزشی برنامه در نظر گرفته شده و علاوه بر آن تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان رقابت‌های جهانی و آسیایی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد، دیدار با جانبازان ورزشکار و خانواده‌های دارای معلول ورزشکار از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در شهرستان اسلامشهر است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: همزمان با هفته تربیت بدنی در حوزه عمرانی نیز با همکاری شهرداری و اداره آموزش و پرورش، چند طرح عمرانی ورزشی از جمله؛ نخستین زمین والیبال ساحلی، پیست دوچرخه سواری و زمین چمن مصنوعی چند مدرسه و بوستان در سطح شهرستان که طی ماه‌های اخیر احداث شده، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به روند فعالیت پروژه احداث ساختمان خانه جوان شهرستان اسلامشهر گفت: عملیات احداث نخستین خانه جوان شهرستان اسلامشهر که با حضور وزیر ورزش و جوانان جانمایی و کلنگ‌زنی شد، با تخصیص اعتبارات مورد نیاز در حال احداث است و تاکنون بالغ بر 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تا هفته تربیت بدنی سال 1403 این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
صالحی ادامه داد: پروژه تأمین روشنایی مجموعه ورزشی آپرین هم با پیگیری‌های انجام شده و تأمین اعتبارات مالی طرح انجام و طی روزهای گذشته با نصب دکل‌های مورد نظر، نور لازم این مجموعه تأمین و تجهیز شده است و در نظر داریم با مشارکت بخش خصوصی نخستین زمین اسکواش در منطقه را ایجاد کنیم و برای این منظور قطعه زمینی هم در نظر گرفته‌ایم.
وی با اشاره به حضور 10 ورزشکار اسلامشهری در مسابقات آسیایی هانگژو گفت: در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو چین 9 بازیکن و یک نفر مربی از شهرستان اسلامشهر کاروان جمهوری اسلامی را همراهی کردند که دو مدال طلا و یک برنز برای این تیم کسب کرده‌اند و در بخش پاراآسیایی هم مهدی رضاپور در رشته پینگ پونگ، مسعود قیصری در قایقرانی و مهدی برجلو در جودو 3 ورزشکار اسلامشهری راهی مسابقات شدند که برای کسب مدال رنگین و پیروزی آنها آرزوی موفقیت داریم.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر بیان کرداشت: با برنامه‌ریزی انجام شده و همکاری و همراهی همه مربیان و هیئت‌ها، ورزش شهرستان اسلامشهر رو به رشد بوده و پویاتر و فعال‌تر از گذشته شده‌ و انتظار می‌رود با تأمین اعتبارات و افزایش امکانات و تجهیزات مورد نیاز اماکن ورزشی و ورزشکاران منطقه شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ورزش در دیار قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی و حافظان و قاریان قرآنی باشیم.
صالحی در پایان با قدردانی از همراهی و همکاری همه جانبه مجموعه مدیریت شهرستان با جامعه ورزشی اسلامشهر خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل رشد و توسعه ورزش منطقه همراهی و پیگیری‌های شریفیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مساعدت و همکاری فرماندار، مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهر و دیگر دستگاه‌ها از جمله بسیج جامعه ورزشکاران، آموزش و پرورش، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، دانشگاه آزاد اسلامی با اداره ورزش و جوانان و خانواده بزرگ ورزشی این شهرستان و مجموعه مؤسسه فرهنگی ورزشی میهن که موجب توسعه ورزش قهرمانی در رشته‌های تحت پوشش و افتخارآفرینی برای اسلامشهر در سطح کشور شده و انتظار می‌رود با همکاری و مساعدت دیگر دستگاه‌ها زمینه رشد بیشتر ورزش منطقه به وجود آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار