چرا صنعتی‌ترین شهر استان‌ تهران بیمارستان ندارد؟/ آقایان مسئول فشافویه را دریابید

علیرضا بحرالعلوم

چرا صنعتی‌ترین شهر استان‌ تهران بیمارستان ندارد؟/ آقایان مسئول فشافویه را دریابید

رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد با اعلام آمادگی برای تأمین زیرساخت‌های ساخت بیمارستان در فشافویه گفت: اولین بیمارستان تا صنعتی‌ترین بخش استان تهران ۴۰ کیلومتر فاصله دارد و اورژانس نیز با تأخیر بیش از ۴۰ دقیقه بر بالین بیمار حادثه دیده حاضر می‌شود.
کد خبر : 9981
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
چرا صنعتی‌ترین شهر استان‌ تهران بیمارستان ندارد؟/ آقایان مسئول فشافویه را دریابید

حسن ایلانلو در گفت‌وگو با کاتنا از ری، با اشاره به نبود بیمارستان در بخش فشافویه شهرستان ری اظهار داشت: بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت شهر حسن آباد 45 هزار نفر اعلام شده اما از آنجا که در این سال‌ها با افزایش حاشیه نشینی مواجه هستیم و همچنین اتباع افغانستانی نیز در آمار لحاظ نشده، در حال حاضر جمعیت حدودی این شعر دوبرابر آمار رسمی برآورد می‌شود.
وی افزود: حسن‌آباد در حال حاضر با احتساب اتباع افغانستانی در حدود 90 هزار نفر جمعیت دارد که زیرساخت‌های بهداشتی مناسب در این شهر که شاهراه تردد جنوب استان نیز محسوب می‌شود، لحاظ نشده است.
رئیس شورای اسلامی شهر حسن‌آباد در ادامه گفت: شهر حسن آباد یک مرکز بهداشتی و درمانی با یک پزشک دارد که تنها اقدامات پیشگیرانه و تزریق واکسن را انجام می‌دهد اما این شهر با توجه به جمعیت و موقعیت قرار گیری به بیمارستان مجهزی نیاز دارد که خدمات درمانی شبانه روزی در آن ارائه شود.
ایلانلو تصریح کرد: با توجه به فاصله 40 کیلومتری فشافویه از اولین بیمارستان شهرستان ری، مردم این بخش برای حوادث جاده‌ای، تصادفات و نارسایی‌های قلبی نیاز به مرکز درمانی ارائه خدمات اورژانسی دارند.
وی با بیان اینکه میانگین زمان رسیدن اورژانس به بیمار در فشافویه بیش از 40 دقیقه است ابراز داشت: پایگاه اورژانس بخش فشافویه تنها 2 دستگاه آمبولانس دارد که باعث شده خدمات رسانی اورژانسی به مردم با تأخیر انجام شود.
رئیس شورای اسلامی شهر حسن آباد ادامه داد: زمین برای احداث بیمارستان از سوی مدیریت شهری اهدا و در صورتی که با احداث بیمارستان در این منطقه موافقت شود، خیرین سلامت بخش فشافویه نیز برای تأمین و تجهیز مراکز درمانی پیش قدم می‌شوند.
وی تأکید کرد: شهر حسن آباد نیاز به بیمارستان دارد، زیرا که در مدت اخیر به دلیل نبود امکانات و تاخیر در خدمات رسانی اورژانس همشهریان زیادی را از دست دادیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شعار سال 1403 کاریابی دیجیکار